عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند آماده سازی پروژه های قابل افتتاح گاز گلستان در دهه مبارک فجر بررسی شد


روند آماده سازی پروژه های قابل افتتاح گاز گلستان در دهه مبارک فجر بررسی شد

 با هماهنگی واحد برنامه ریزی گازگلستان جلسه کنترل پروژه باحضور مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره وتنی چند از رؤسا ومسئولین واحدهای ستادی در خصوص بررسی پروژه های دهه فجر برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی در ابتدای جلسه، مهندس ولی ا... مقصودلو رئیس برنامه ریزی گاز گلستان، گزارشی از اهداف کمی مصوب شرکت درسال 98 و عملکرد 9 ماهه سال جاری و همچنین موانع ومشکلات موجود در روند اجرایی آن ارائه نمود.

 

 درادامه نیز پس ازبحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات حاضرین تصمیمات مهمی در راستای تسریع در اجرا و آماده سازی پروژه ها برای افتتاح در ایام ا... دهه مبارک فجر اتخاذ شد.

 در این جلسه همچنین  مدیرعامل گاز گلستان با اشاره به وضعیت پروژه های در حال اجرا و روستاهایی باقیمانده فاقد گاز و مسائل و مشکلات آنها، رهنمودها و راهکارهای مناسبی را پیشنهاد نموده و درخصوص  اتمام به موقع عملیات گازرسانی در موعد مقرر تاکید کرد.

 

  مهندس رحیمی در ادامه افزود: شایسته است واحدهای مرتبط اقدامات انجام شده دربخشهای مختلف را که با صرف بودجه سرمایه ای شرکت انجام شده و جزء عملکرد قابل ارائه شرکت محسوب می شوند را جمع بندی تا در لیست پروژه های قابل افتتاح دهه مبارک فجر گنجانده شوند.

   شایان ذکر است در دهه مبارک فجر سال جاری حدود 7 روستا بهمراه 71 واحد صنعتی باحضور مسئولین استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند، ضمن اینکه جایگاه جواهری گنبد نیز پس از رفع موانع موجود برای افتتاح آماده خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .