عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام 3 هزار و 786مورد آزمون کلر سنجی در 9 ماه

مدیرامور آب و فاضلاب آق قلا خبر داد :

انجام 3 هزار و 786مورد آزمون کلر سنجی در 9 ماه

مدیر امور آب و فاضلاب آق قلا از3 هزار و 786 مورد آزمون کلر سنجی در نه ماه گذشته در سال 98 خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، " سلیمان غفاری" در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: این اقدام بمنظور بالا بردن کیفیت آب مصرفی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب تر آبرسانی انجام شده است.
وی تصریح کرد : شستشوی دو باب مخزن به حجم 5هزار و 500متر مکعب،  65کیلومتر شستشو شبکه توزیع و 2کیلومتر شستشو خط انتقال  با هدف بهبود و حفظ شاخص های کیفی آب شرب و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مشترکین انجام شده است.
غفاری افزود : 60فقره استاندارد سازی و تعویض انشعابات فرسوده،42مورد شناسایی و مرئی سازی شیرفلکه های سطح شهر و پیدا کردن شیرآلات مفقودی ،243مورد واگذاری و فروش انشعاب و بیش از 1کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه از دیگر اقدامات این امور در مدت مذکور بوده است .  
مدیر امور آبفا آق قلا اظهار داشت: در این مدت رفع 695 مورد ترمیم حوادث و اتفاقات شبکه ،  و تعویض 181دستگاه کنتور خراب مشترکین با هدف با هدف کاهش هدر رفت آب دیگر فعالیت های این امور بوده است .
غفاری بیان داشت :284کیلومتر بازرسی دیداری و چشمی شبکه توزیع  ، 20کیلومتر بازرسی دیداری و چشمی خط انتقال ، اجرای خط انتقال چاه مسکن مهر شهر آق قلا  به طول 1کیلومتر  و خرید و نصب دو دستگاه کنتور 150الکترو مغناطیسی بر روی چاه های آق قلا و انبار الوم دیگر اقدامات آب و فاضلاب آق قلا در نه ماه سال 98 بوده است .

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 317
  • کد خبر : 69332