عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » علی اصغر رنجبر به عنوان مدیر کل زندانهای استان گلستان منصوب شد


علی اصغر رنجبر به عنوان مدیر کل زندانهای استان گلستان منصوب شد

  به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان مراسم تکریم و معارفه مدیر کل زندانهای استان گلستان با حضور هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان، نوروزی مدیر کل بازرسی و ارزشیابی، رحیمی مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان زندانهای کشور، مدیر کل دستگاه های وابسته به قوه قضاییه و اعضای شورای قضایی استان و کارکنان و مدیران زندانهای استان در سالن اجتماعات اداره کل زندانها برگزار گردید. 

در این مراسم ابتدا هاشمیان رئیس کل دادگستری استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، انتصاب علی اصغر رنجبر را به عنوان مدیر کل زندانهای استان تبریک گفته و آقای رنجبر را از بدنه اداره کل زندانها فرد ساعی و با  سابقه بسیار ارزشمند و تعامل و همکاری خوبی با دستگاه قضایی داشته امیدوارم در سمت جدید کما فی السابق در راستای کاهش جهت کیفری استان و اجرای دستورالعمل اخیر ریاست محترم قوه قضاییه که ظرف دو هفته بیش از 500 نفر از زندانها آزاد گردیدند، تلاش مضاعف نمایند و دستگاه قضایی با آمادگی کامل نسبت به کاهش جمعیت کیفری استان در خدمت به جامعه خواهد بود. رییس شورای عالی قضایی استان از زحمات جناب آقای وسکوئی در زمان سرپرستی اداره کل زندانهای استان تقدیر و تشکر نمود .

در ادامه نوروزی مدیر کل بازرسی و ارزشیابی سازمان ضمن تبریک به آقای رنجبر به خاطر انتصاب جدید و قدردانی از مدیر کل اسبق، اظهار داشت از رئیس کل دادگستری استان به خاطر حمایت و همکاری بسیار خوبی که با مجموعه زندانها دارند صمیمانه تشکر می نمایم.
مشاور ریاست سازمان زندانها یکی از وظایف و شاخصه مهم در تعالیم دینی ما را اصلاح انسان ها بیان نمود و هدف از زندانبانی اسلامی اصلاح رفتار زندانیان است بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره) زندانها باید تبدیل به دانشگاه شوند با همت و مجاهدت همکاران در استان گلستان شاهد اقدامات بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی، اشتغال، حرفه آموزی و ... در زندانهای استان بودیم. در ادامه مدیر کل اسبق زندانهای استان گلستان گفت: از تعامل دستگاه های اجرایی، فرهنگی به ویژه تعامل دستگاه قضایی خاصه رئیس کل دادگستری استان و همکاران خدوم و ساعی زندانهای صمیمانه تقدیر می نمایم.
در پایان علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان گلستان، تشکر از حسن اعتماد جناب آقای دکتر جهانگیر، کاهش جمعیت کیفری و کاهش جمعیت ورودی با حضور و بازدید هدفمند قضات و دادستانها، توجه ویژه به امنیت و بهداشت روانی، توسعه و اشتغال حرفه آموزی، مخصوصا اشتغال مولد که موجب درآمدزایی و امرار معاش خانواده زندانیان، تعامل با دستگاه های مربوطه فنی و حرفه ای، بهزیستی، کمیته امداد، فضاسازی  و زیباسازی، توسعه بازداشتگاه های موقت در شهرستانها، توسعه خدمات الکترونیک و فعال نمودن شورای حل اختلاف، اعتمادسازی در بین کارکنان، استفاده از خیرین، پیگیری و اتمام پروژه نیمه تمام اردوگاه .... از اهم برنامه های اینجانب می باشد.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 1388
  • کد خبر : 69549