عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صدور 66 مجوز بهره‌برداری خانه مسافر در علی‌آبادکتول

رییس میراث‌فرهنگی شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد؛

صدور 66 مجوز بهره‌برداری خانه مسافر در علی‌آبادکتول

 رییس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌آبادکتول از صدور  66 مجوز بهره‌برداری خانه مسافر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، نقی طبرسا امروز چهارشنبه 25 دی 98 با اعلام این خبر گفت: این مجوزها به‌منظور ساماندهي و نظارت هرچه بهتر خانه‌هاي مسافر در شهرستان و شناسايي و جلوگيري از فعاليت اماکن اقامتی فاقد مجوز صادر شده است.
او با اشاره به این‌که 52پرونده خانه مسافر برای اخذ پروانه بهره‌برداری در این شهرستان در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسيدن ايام نوروز و ضرورت ساماندهي اقامت مسافران و نظارت بر تأسیسات گردشگري، اين اداره آمادگی خود را برای صدور مجوز خانه مسافر با رعايت مقررات و ضوابط مربوطه اعلام می‌کند.
رییس میراث‌فرهنگی علی‌آبادکتول از مالكان خانه‌های مسافر فاقد مجوز كه علاقه‌مند به فعاليت در بخش گردشگري هستند دعوت كرد با مراجعه به اداره ميراث‌فرهنگي شهرستان نسبت به ثبت‌نام در اين طرح اقدام كنند.
او درباره ویژگی‌های لازم برای صدور مجوز خانه مسافر در سطح شهرستان تصریح کرد: این اماکن ازنظر استحکام بنا، صلاحیت اخلاقی، بهداشت، موارد ایمنی و امنیت مکان بررسی می‌شوند و در صورت تأیید مجوز فعالیت دریافت خواهند کرد.
طبرسا در پایان از مسافران و گردشگران خواست تا با اقامت در اماکن دارای مجوز از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امنیت و آرامش خاطر خود و خانواده را فراهم سازند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .