عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشکیل شد


پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشکیل شد

پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشکیل شد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دبیر شورا از تشکیل پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان در صبح شنبه 28 دی ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: این جلسه با حضور عبدالرضا چراغعلی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و اعضا شورا، با موضوع بند (چ) ماده 37 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور برپا شد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 28 دستگاه اجرایی استان، برنامه ها و اولویت های خود را به این شورا ارائه کرده اند، گفت: امیدوارم بتوانیم با دقت نظر مضاعف در اجرای سیاست های کلان نظام، اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی، اطلاع رسانی و ساماندهی وضعیت اجتماعی در قالب  این شورا قدم های موثری را برداریم.
در ادامه جلسه «عبدالرضا چراغعلی»  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی استان در حال حاضر نقشی موثر و کلیدی در اطلاع رسانی انتخابات پیش رو و سیاست ها و برنامه های به روز اجتماعی و سیاسی استان دارد.
وی با اشاره به اینکه علی رغم اینکه در استان شاهد تنوع اقوام هستیم، اما جز استان هایی با وضعیت سفیدیم که مردمان آن در کمال آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند و بارها با همدلی و وفاق در مشارکت های عمومی حضوری پر رنگ و نقشی موثر داشته اند.
چراغعلی با تاکید به توجه ویژه به افکار عمومی ، گفت: موضوعات هر یک از دستگاه های اجرایی باید در جلسه ی شورای اطلاع رسانی مورد بحث قرار بگیرد و اولویت های مطروحه مورد بررسی قرار گرفته شود.
در ادامه «محمد منتظر حجت» مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه روز گذشته، از ضروت همدلی و هم افزایی برای محقق شدن منویات رهبری در گام دوم انقلاب گفت.
همچنین در این جلسه هر یک از اعضا، نظرات کارشناسی خود درباره روند برپایی جلسات، موضوعات اولویت بندی شده توسط دستگاه ها و نقش رسانه ی ملی در پیش برد اهداف شورای اطلاع رسانی را مطرح کردند.
در پایان پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان اعضا شورا از بخش های مختلف سازمان صدا و سیمای مرکز گلستان بازدید کردند.
یادآوری می شود در پایان جلسه مقرر شد در بازه ای 10 روزه اولویت های هر دستگاه اجرایی بر اساس دستورالعمل و دغدغه ها از وجوه مختلف بررسی و ارزیابی شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .