عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل زندانهای استان گلستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان


دیدار مدیر کل زندانهای استان گلستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان؛ علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان به اتفاق معاونین و روسای ادارات ، مدیران ، مسئولین فرهنگی و روسای اندرزگاههای زندانها با حضرت آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان دیدار نمودند . 

در ابتدای این دیدار مدیر کل زندانهای گلستان گزارشی در خصوص فعالیتهای فرهنگی و اقدامات اصلاحی و تربیتی ، بکارگیری روحانیون اهل تشیع و تسنن در زمینه آموزش احکام و مسائل اعتقادی و اقامه سه نوبت نماز جماعت، فعالیتهای بهداشتی و درمانی ، فعالیتهای اشتغال و حرفه آموزی بویژه اشتغال مولد با هدف درآمدزایی و همچنین اجرای دستورالعمل دادستان محترم کل کشور در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ارتباط بسیار خوب بین دستگاهی استان همانند اداره کل اوقاف ، آموزش و پرورش ، فنی حرفه ای ، سازمان تبلیغات ، کمیته امداد و بهزیستی و اقدامات موثر ستاد دیه در آزادی زندانیان و حمایت مادی و معنوی مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج از زندانیان آزاد شده ارائه نمودند . 
حضرت آیت الله نورمفیدی نیز ضمن خوش آمدگویی و تبریک انتصاب آقای رنجبر بعنوان مدیر کل زندانهای گلستان و آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید اظهار داشت : الگوی همه ما ائمه معصومین بویژه در امور زندانبانی حضرت علی ( ع ) و فرزندانش در برخورد با دشمن و قاتل حضرت علی ( ع ) را الگوی رفتاری و اخلاقی خودتان قرار دهید . هر چند اینها و کسانی که در اختیار شما هستند هیچ شباهتی با ابن ملجم ندارند . اگر عملی از شما صادر شود بعنوان عمل صالح در پیشگاه خداوند ثبت خواهد شد . 
امام جمعه گرگان افزود: شما مسئولین بویژه روحانیون از این فرصت استفاده کنید تا بتوانید یک تحول مفیدی در آنان ایجاد نمایید . بعنوان یک فرد موثر و مفید با اصلاح رفتار به جامعه بازگردند . همه ما وظیفه داریم همانند حوادث مثل سیل زده گان به کمک زندانیان و خانواده هایشان قدم برداریم . 
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد : نیازهای معنوی و اخلاقی آنان را برآورده کنید مثل یک رفیق ارتباط برقرار کنید چون اخلاق و رفتار خوب مهمتر از تغذیه و امور مادی است. باید غمخوارشان باشید. پیامبر ( ص ) می فرماید شما نمی توانید نیازهای مادی را برآورده کنید اما با اخلاق و زبان خوش می توانید در کارهای آنها گشایش نمایید . 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 374
  • کد خبر : 69793