عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رتبه نخست روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی گلستان در جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر استان


رتبه نخست روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی گلستان در جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر استان

 سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از کسب رتبه برتر در 5 محور و رتبه نخست سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروز چهارشنبه 2 بهمن‌ماه با اعلام این خبر گفت: سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر استان گلستان باهدف پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر هنر و دانش روابط‌عمومی که مردم اساس آن محسوب می‌شوند، برگزار شد.
او اضافه کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره امروز با حضور دکتر هادی حق‌شناس استاندار گلستان، عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، مسئولان روابط‌عمومی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها، شرکت ها، دانشگاه‌ها و سرپرستی امور شعب بانک‌های عامل استان برگزار شد.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره، روابط‌عمومی و امور‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در 5 محور از ۱۰ محور این جشنواره رتبه برتر و در مجموع رتبه نخست بین روابط‌عمومی‌های استان را کسب کرد و مسعود زیارتی مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی این اداره‌کل از سوی استاندار گلستان مورد تقدیر قرار گرفت.
او بیان کرد: رتبه برتر در پایگاه اطلاع‌رسانی، آثار الکترونیک خلاقانه و ممتاز و شبکه‌های مجازی در محور ارتباطات الکترونیک و همچنین رتبه برتر در بخش تورهای رسانه ای در محور فعالیت‌های رسانه ای و بخش ویژه‌نامه‌های مرتبط با فعالیت های سازمانی در محور انتشارات از جمله رتبه‌های برتر کسب‌شده توسط روابط‌عمومی این اداره‌کل است.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان تأکید کرد: کسب این رتبه نشان از تلاش همه همکاران در مجموعه روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان و نشان دهنده آن است که توانسته‌ایم برنامه‌ریزی‌های مدنظر این اداره‌کل در حوزه روابط‌عمومی و امورفرهنگی را جامع عمل بپوشانیم.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .