عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تداوم طرح نظارت بر رعایت برچسب قیمت در استان گلستان

همزمان با اجرای پویش ملی بدون قیمت نخریم؛

تداوم طرح نظارت بر رعایت برچسب قیمت در استان گلستان

تداوم طرح نظارت بر رعایت برچسب قیمت در استان گلستان

 معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: همزمان با اجرای پویش ملی بدون قیمت نخریم، طرح نظارت بر رعایت برچسب قیمت در استان گلستان تداوم می یابد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان با دعوت از تمامی شهروندان عزیز به پویش « بدون قیمت نخریم » این امر را گامی موثر در برخورد با متخلفین احتمالی در برخی از واحدهای صنفی دانست.

این مقام مسئول یکی از موثرترین راهکارهای تنظیم بازار و همچنین فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف کنندگان را شفاف بودن قیمت کالاها در فروشگاهها و مراکز ارائه خدمات دانست.

وی به نمایندگی از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان از تمامی هم استانیهای عزیز دعوت کرد تا با همبستگی و پیوستن به کمپین ملی بدون قیمت نخریم ضمن مشارکت در برگزاری هرچه بهتر این پویش زمینه حمایت از واحدهای صنفی صحیح العمل را فراهم نموده و همچنین شرایط بهتر برای رقابت سالم ، ایجاد تعادل در نرخ کالاها و اشتیاق بمنظور نصب اتیکت قیمت در میان صاحبان فروشگاهها فراهم گردد.

اصغری همچنین هدف از اجرای این طرح را توجه ویژه مراجع نظارتی به مقابله با تخلف عدم درج قیمت بر روی کالاها دانست و از شهروندان گرامی خواست تا با نخریدن هرگونه کالا از این قبیل فروشگاهها و مراکز صنفی بازرسان این سازمان را در اجرای هرچه بهتر قانون، احقاق حقوق عامه مردم و نظارت بر رعایت قیمتهای منصفانه یاری نمایند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان یادآور شد، قطعاً این پویش دستاوردهای خوبی بهمراه خواهد داشت زیرا شهروندان با خرید از واحدهای قانونمدار ضمن کمک به رونق تولید کشور موجبات تحقق اهداف و سیاستهای اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی را نیز فراهم خواهند ساخت .

وی در خاتمه گفت،گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب از جمله تخلفاتی هستند که همشهریان عزیز می توانند با مشاهده این موارد در فروشگاهها و مراکز عرضه کالا و خدمات مورد را سریعاً از طریق ستاد خبری ( تلفن 124 ) و یا سامانه اینترنتی www.124.ir به این سازمان منعکس نموده تا در اسرع وقت توسط بازرسان مورد رسیدگی قرار گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 345
  • کد خبر : 69864