عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح 5 پروژه با اعتباري بالغ 8 ميليارد تومان در ايام الله دهه مبارك فجر

سرپرست شركت آبفا استان گلستان خبرداد :

افتتاح 5 پروژه با اعتباري بالغ 8 ميليارد تومان در ايام الله دهه مبارك فجر

 سرپرست شركت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح 5 پروژه با اعتباري بالغ 8 ميليارد تومان در ايام الله دهه مبارك فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس" ابوالفضل رحيمي" ضمن تبريك فرارسيدن ايام الله دهه مبارك فجر گفت: شركت آب و فاضلاب استان گلستان هم مانند ساير دستگاه ها به مناسبت دهه فجر پروژه هايي براي بهره برداري در ايام الله دهه فجر در نظر گرفته است.
وي افزود: از پروژه هاي قابل افتتاح شركت آبفا استان گلستان در اين ايام حفر و تجهيز و اجراي خط انتقال 4حلقه چاه در شهر هاي گنبد، كلاله و آق قلا با اعتبار سه ميليارد و 700 ميليون تومان با هدف افزايش منابع تامين افتتاح خواهد شد كه ظرفيت تامين آب اين شركت جمعاً 60ليتر برثانيه افزوده مي شود و اميدواريم در پيك مصرف نوروز و تابستان مشكلي در خدمت رساني به مردم  شريف استان نداشته باشيم.   
سرپرست شركت آب و فاضلاب شهري استان گلستان يكي ديگر از پروژه هاي مهم قابل افتتاح شركت را مركز راهبردي و پايش متمركز تاسيسات آب شرب شهرگرگان نام برد و تصريح كرد: سامانه تله متري كه در واقع يك مركز كنترلي شامل سخت افزار و نرم افزار با قابليت اعتماد و دقت بالا محسوب مي گردد، موجبات نظارت مطلوبتر بر كليه فرآيند هاي تامين، انتقال، ذخيره سازي و توزيع آب را نسبت به گذشته فراهم خواهد نمود و اين پروژه مهم با اعتباري بالغ بر سه ميليارد و 200ميليون تومان افتتاح خواهد شد.
رحيمي در پايان اظهار داشت : پروژه هاي اصلاح و توسعه شبكه آب آشاميدني استان به طول 26 كيلومتر و با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد و 700ميليون تومان از پروژه هاي قابل افتتاح اين شركت مي باشند كه 2 هزار 600 خانوار از آن بهره مند خواهند شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 276
  • کد خبر : 69885