عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح تخصصی نظارت بر عرضه جوجه یک روزه در استان توسط بازرسان سازمان صمت استان


اجرای طرح تخصصی نظارت بر عرضه جوجه یک روزه در استان توسط بازرسان سازمان صمت استان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان از اجرای طرح تخصصی نظارت بر رعایت قیمتهای مصوب در عرضه جوجه یک روزه دراستان گلستان با همکاری اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعزیرات حکومتی، فرمانداری، دادستانی و بازرسان این سازمان از تاریخ 24دیماه سال جاری به مدت 14 روز در سراسر شهرهای استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری گفت: با توجه به افزایش غیر منطقی قیمت جوجه یک روزه ( بیش از 2550 تومان )در هفته های اخیر و وجود احتمالی برخی دلالان و افراد سودجو این طرح در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود، این طرح با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و با تا کید بر مواردی از قبیل رعایت قیمت تمام شده و مصوب جوجه یک روزه، صدور فاکتور توسط تولید کنندگان جوجه یک روزه و اجرای قوانین و مقررات مصوب اجرا میگردد.

وی در ادامه گفت، کلیه تولید کنندگان جوجه یک روزه ملزم به رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی و همکاری لازم با بازرسان این سازمان بوده و در صورت مشاهده هرگونه عدم همکاری و عدم رعایت قوانین برابر مقررات با واحد خاطی برخورد خواهد شد.

اصغری همچنین با اشاره به اهمیت اجرای این طرح بر اعمال نظارتهای لازم بر این مراکز توسط بازرسان این سازمان تاکید نموده و رعایت استانداردهای لازم و قیمتهای مصوب تعیین شده بر اساس کارگروه تنظیم بازار را برای تولید کنندگان جوجه یک روزه و عوامل فروش بسیار حائز اهمیت و الزامی دانست.

وی در ادامه افزود، عدم همکاری با بازرسان،گزارش اطلاعات نادرست، عدم درج قیمت مصرف کننده، عدم صدور فاکتور به مشتریان و اخذ هرگونه مبالغ اضافی تحت هر عنوان توسط این مراکز تخلف محسوب و در صورت مشاهده ضمن تشکیل پرونده با متخلفان برابر قانون رفتار خواهد شد.

اصغری در خاتمه از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مورد را از طریق سامانه تلفنی 124 به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعا مورد بررسی قرار گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 378
  • کد خبر : 69896