عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه فضای سبز در این استان ضروری است

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان:

توسعه فضای سبز در این استان ضروری است

توسعه فضای سبز در این استان ضروری است
 مدیر کل منابع طبیع و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به اهمیت فضای سبز در سالم سازی محیط و مقابله با آلودگی هوا اظهار داشت: حفاظت از منابع طبعی وظیفه همگانی است و باید برای حفظ تمامی مولفه محیط زیست همچون آب، خاک ، جنگل و مراع برنامه ریزی دقیق داشت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، قزل سفلو در جلسه توسعه فضای سبز شهرستان مراوه تپه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفظ و گسترش فضای سبز اظهار داشت: توسعه فضای سبز این شهرستان در راستای مصوبات ستاد توسعه فضای سبز استان انجام می گیرد.
وی گفت: زراعت چوب و کشت درختان سازگار و گونه اصلاح شده بومی به نام"" آلبا پده""(alba pede) در حاشیه رودخانه اترک و کشت بوته ها و درختچه های سازگار در مراتع شهرستان انجام می شود.
وی با توجه به تغییر اقلیم و روند فرسایش خاک و همچنین کاهش سطح آب های شیرین بیان کرد: در این شهرستان باید تغییر الگوی کشت در اراضی کم بازده و با بارندگی کمتر از ۲۵۰ میلیمتر صورت گیرد.
همچنین قزل سفلو در این جلسه اذعان داشت: توسعه بوستان های فضای سبز روستایی و شهری و بهره برداری از عرصه های ملی برای ارتقای معیشت خانوارهای ساکن امری مهم می باشد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .