عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرکت گاز استان گلستان با 91 طرح گاز رسانی به استقبال دهه فجر سال 98 می رود


شرکت گاز استان گلستان با 91 طرح گاز رسانی به استقبال دهه فجر سال 98 می رود

درنشستی که با هدف اطلاع رسانی پروژه های گازرسانی در ایام ا...دهه مبارک فجر باحضور خبرنگاران رسانه های خبری برگزار شد مدیر عامل گاز گلستان از افتتاح و کلنگ زنی تعداد 91 پروژه گاز رسانی با اعتباری نزدیک به 546 میلیارد ریال در سطح استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی،در این نشست مهندس محمد رحیم رحیمی   افزود: شرکت گاز استان گلستان طبق سنوات گذشته، تعدادی از پروژه های گازرسانی خود را  دربخشهای مختلف  در ایام ا... دهه فجر مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار می دهد که انشاء ا...با حضور مسئولین استان و شهرستان بصورت متمرکز  انجام می شود. 

 مهندس رحیمی  تصریح کرد:از مجموع  پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر تعداد 86 پروژه مورد بهره برداری و 5  پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

ایشان همچنین گفت:از 86  پروژه گازرسانی تعداد  7 پروژه روستایی بوده و 72  پروژه صنعتی  و 8 پروژه نیز  عمرانی  می باشد که در مجموع افزون بر 305  میلیارد و 900  میلیون  ریال هزینه دربرداشته است ضمن اینکه درهمین راستا تعداد   813   خانوار  استان  نیز  از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

  مهندس رحیمی  افزود:همچنین دراین ایام باشکوه ،عملیات اجرایی تعداد 5   پروژه روستایی در شهرستان گنبد  آغاز می شود که نزدیک به  240  میلیارد ریال هزینه برآورد شده است  وتعداد 516   خانوار  به جمع مشترکین شرکت  اضافه خواهند شد.

ایشان  با تشریح عملکرد گازگلستان  تاکنون افزود: در حال حاضر تمامی 33  شهر و 873  روستای استان  گازرسانی شده که می توان گفت  تاکنون  100 درصد جمعیت شهری و همچنین  96  درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گازطبیعی بهره مند می باشند.

 مدیرعامل گاز گلستان دربخش دیگری ازسخنان خود لزوم صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی در حین مصرف را که بسیار حائز اهمیت است مورد تاکید قرارداد وضمن تشکر از مساعدت هم استانیهای عزیز درخواست داشت  تا تنها با کاهش بخشی از مصرف گاز خود،امکان استفاده سایرمشتركین از این موهبت الهی را فراهم ساخته و حداقل رفاه وآسایش را برای آنان فراهم نمایندوهمچون گذشته این شرکت را یاری نمایند.

وی  در ادامه از مشارکت و تحقق 72 درصدی ثبت حذف قبوض کاغذی مشترکین شهری و روستایی استان جهت دریافت پیامکی قبض گازخبردادوگفت: حسب دستورالعمل ابلاغی شرکت ملی گاز ایران نسبت به  طرح حذف قبوض کاغذی گازکه با هدف بهبود کیفیت و توسعه خدمات الکترونیک به مشترکین و صیانت از محیط زیست ، از آذر ماه امسال  اجرایی   شد در استان گلستان این طرح نیز کلید خورد و تاکنون ازمجموع 580 هزار مشترک گازاستان ،تاکنون  نزدیک به  420  هزار مشترک در طرح حذف کاغذی قبوض گاز مشارکت کردند.

 مهندس رحیمی اظهارداشت:در پایان كنفرانس خبری نیز هر یك از خبرنگاران سئوالات مورد نظر خود را مطرح كردند كه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گاز گلستان با سعه صدر به سئوالات مطرح شده پاسخ داد .

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .