عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تسهیلات بازسازی و نوسازی به اصناف تولیدی در گلستان پرداخت می‌شود


تسهیلات بازسازی و نوسازی به اصناف تولیدی در گلستان پرداخت می‌شود

 معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تسهیلات بازسازی و نوسازی به اصناف تولیدی در گلستان پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،درویشعلی حسن زاده گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات بازسازی ونوسازی اصناف تولیدی اولویت دار در راستای تحقق اهداف برنامه تولید واشتغال موضوع بند تبصره 18 قانون بودجه سال 97 می توانند با مراجعه به سایت بهین یاب در قسمت بازسازی ونوسازی ضمن ثبت نام و از مزایای این تسهیلات بهره مند شوند.

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: استان گلستان تعداد قابل‌توجهی از بنگاه‌های تولیدی خرد، کوچک و متوسط دارد که در حوزه اصناف تولیدی فعالیت‌های شاخصی را انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از این واحدهای تولیدی بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان طرح‌های شناسایی واحدهای تولیدی که در این حوزه فعالیت می‌کنند را اجرایی می‌کند.

درویشعلی حسن زاده معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اینکه تأمین منابع مالی برای بنگاه‌های صنفی تولیدی یکی از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان است افزود: تسهیلات نوسازی و بازسازی به اصناف تولیدی در گلستان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بنگاه‌های تولیدی که بتوانند فعالیت خود را به‌صورت شبکه‌ای گسترش دهند در اولویت پرداخت این تسهیلات هستند تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات وابسته به معیارهایی مانند بازار فروش محصولات و تقاضای بازار، دانش فنی و میزان نیاز به بازسازی و نوسازی بنگاه است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 313
  • کد خبر : 70047