عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در 11 شهرستان استان گلستان برپا شد


هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در 11 شهرستان استان گلستان برپا شد

هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در 11 شهرستان استان گلستان برپا شد

هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در صبح جمعه ۱۱ بهمن ماه در ۱۱ شهرستان استان گلستان برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ  وارشاد اسلامی گلستان، در این آزمون ۲۵۰۶ نفر از قرآن آموزان استان در رشته های جزء ۳۰ ، سوره بقره، ۵ جزء و ۱۰ جزء، ۱۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم و در رشته های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) شامل نهج البلاغه و صحیفه سجادیه شرکت داشتند.
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به صورت کتابی در روز ۱۱ بهمن ماه برپا شد و برای قرآن آموزان زیر ۱۰ سال نیز به صورت شفاهی برگزار خواهد شد که زمان آن متعاقبا اعلام می شود.
این آزمون به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآنی کشور و ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت برگزار می شود.
یادآوری می شود هادی حق شناس استاندار گلستان در نخستین ساعات برپایی آزمون در حوزه امتحانی دبیرستان واثقی شهرستان گرگان حضور یافت و ضمن قدردانی از عوامل برپایی آزمون با تنی از چند از شرکت کنندگان به گفت و گو نشست.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .