عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عمليات برف روبي با وجود بازگشايي محورهاي ارتباطي گلستان همچنان تداوم دارد

مدير راهداري راه و شهرسازي:

عمليات برف روبي با وجود بازگشايي محورهاي ارتباطي گلستان همچنان تداوم دارد

عمليات برف روبي با وجود بازگشايي محورهاي ارتباطي گلستان همچنان تداوم دارد

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان گفت: علي رغم بازگشايي محورهاي ارتباطي استان از روز گذشته، اما عمليات برفروبي و نمك پاشي در اين محورها با تلاش بي وقفه راهداران همچنان تداوم دارد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"عادل مصدقي" در گفت و گويي خبري گفت: بر اثر بارش برف و باران شب و روز گذشته و يخ زدگي جاده ها بويژه در گردنه ها و پيچ ها، در مقاطعي ترافيك عبوري به كندي جريان مي گرفت كه با افزايش گشت هاي امدادي و راهداري و تسريع در انجام عمليات برفروبي و نمك پاشي به جهت تردد روان و ايمن، از روز گذشته ترافيك به صورت عادي درآمده و راه ها از ايمني لازم برخوردارند.

به گفته وي، با توجه به بارش پيش بيني نشده برف به ضخامت بيش از 40 سانتي متر در محورهاي كوهستاني استان،

هم اكنون تمام محورهاي ارتباطي استان باز هستند و تردد در آنها بصورت روان و عادي جريان دارد.

مصدقي افزود: طبق گزارش روز و شب گذشته گشت هاي راهداري و بازديدهاي ميداني صورت گرفته از محورهاي ارتباطي استان، در بارندگي هاي ديروز هيچ يك از راه هاي استان مسدود نشدند.

وي ادامه داد: سطح جاده هاي كوهستاني استان علي رغم انجام عمليات برفروبي و نمك پاشي، لغزنده است و رانندگان حتما بايد از زنجير چرخ بويژه در گردنه ها استفاده كنند.

وي از رانندگان خواست كه حتي الامكان از سفرهاي غير ضرور بويژه در شب از محورهاي كوهستاني استان خودداري كنند و در صورت سفر، رعايت سرعت مطمئنه و فاصله طولي، توجه به جلو و پيروي از توصيه هاي راهداران را در حين رانندگي جدي بگيرند.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان ادامه داد: مركز مديريت اطلاعات راه هاي استان به شماره 5-01732223131 و تلفن گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 در طول شبانه روز براي ارائه آخرين گزارش از وضعيت راههاي استان و انتخاب كوتاه ترين مسير مطمئن، آماده پاسخگويي به رانندگان است.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي دارد كه بيش از يكهزار و 600 كيلومتر آن برفگير است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .