عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان برای نخستین بار قهرمان مسابقات والیبال بانوان کارگر کشور شد


گلستان برای نخستین بار قهرمان مسابقات والیبال بانوان کارگر کشور شد

گلستان برای نخستین بار قهرمان مسابقات والیبال بانوان کارگر کشور شد
مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کارگر کشور با قهرمانی تیم گلستان در تهران پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری گلستان، دیروز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه، فینال دسته دوم و اول مسابقات والیبال بانوان، قهرمانی کارگران کشور به میزبانی هیئت ورزش کارگری استان تهران در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی با حضور مسئولین کشوری برگزار شد و در پایان گلستان برای نخستین بار قهرمان این دوره از مسابقات شد.
در دیدار رده بندی دسته دوم این مسابقات تیم استان یزد با غلبه بر تیم استان مرکزی عنوان سومی را کسب کرد و در بازی فینال تیم های استان گیلان و گلستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم گلستان موفق شد با غلبه بر تیم رقیب عنوان قهرمانی را بدست آورد و بر سکوی نخست قرار گیرد.
تیم گلستان با ترکیب مهناز رحیمی، شمیم کیا احمدی، زهرا یلقی، نفیسه مهردادی، سکینه خاری، مهلا میررضایی، فاطمه ملک، ملیحه آشفته و زهرا خراسانی و مربی گری آذین قربانی نژاد به سرپرستی رقیه شهاب در این دوره از مسابقات شرکت کرد.
تیم والیبال کارگری بانوان گلستان به همت هیات ورزش کارگری استان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال استان عازم این مسابقات شد.
در دسته اول ابتدا تیم های چهار محال بختیاری و اصفهان دیدار رده بندی را برگزار و تیم اصفهان  مقام سومی این رقابت ها را بدست آورد و در دیدار فینال تیم های تهران و خوزستان با هم رقابت کردند و در انتها  تیم ساپکو نماینده استان تهران  با نتیجه دو  بر صفر حریف خود را شکست داد و صاحب عنوان قهرمانی رقابت های  دسته اول بانوان کارگر کشور شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 447
  • کد خبر : 70392