عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از ۵ هزار گلستانی به تماشای فیلم های فجر ۳۸ ام نشستند


بیش از ۵ هزار گلستانی به تماشای فیلم های فجر ۳۸ ام نشستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: ۵۰۴۰ نفر گلستانی به تماشای فیلم های فجر ۳۸ ام در پردیس سینمای کاپری گرگان نشستند. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در پردیس سینمایی کاپری با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و دوستداران هنر سینما برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره ۱۴ فیلم در ۳۰ سانس در ساعت های ۱۷، ۱۹ و ۲۱  در پردیس سینمایی کاپری گرگان اکران شدند.
کشمیری با قدردانی ویژه از عوامل برپایی این رویداد هنری در پردیس سینمایی کاپری و سینما دوستان گلستانی، افزود: نشست های نقد و تحلیل و اکران ۵ فیلم حاضر در طرح «سیمرغ و پروانه ها» در نوبت صبح ویژه دانش آموزان از دیگر رویدادهای جنبی این دوره از جشنواره در استان گلستان بود.
کشمیری با اشاره به اینکه ۲۲۵۰ نفر دانش آموز نیز مخاطب فیلم های طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» بودند، افزود: مجموعا ۷۲۹۰ نفر در استان گلستان فیلم های فجر ۳۸ و  طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» را تماشا کردند.
یادآوری می شود سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در گلستان به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و پردیس سینمایی کاپری گرگان برپا شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .