عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن بزرگداشت دهه فجر در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد


جشن بزرگداشت دهه فجر در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

جشن بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای در سالن اجتماعات کوثر شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان در این مراسم باشکوه ، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام های ارزنده ای برای ما داشت . صبر، ولایت مداری، شجاعت و مردانگی از ویژگیهای بارز ایشان بود. به تبع آن هم مردم خودجوش و پرشور درمراسم تشیع پیکر ایشان حماسه دیگری آفریدند. 
مهندس علی نظری اظهار کرد: انقلاب ما انفجار نور بود که با تلاش مردم و بارهبری معمار کبیر انقلاب به پیروزی رسید. 41 سال بعد از پیروزی انقلاب فراز و نشیب های زیادی داشتیم. و در شرایط کنونی هم تحریم های ظالمانه آمریکا را داریم. اما با پای کار بودن آحاد مردم نگرانی ها کمتر شده است  و با تدابیر رهبری معظم انقلاب و ایستادگی مردم این مراحل هم پشت سر گذاشته خواهد شد. 
وی افزود: در ایام دهه فجر شاهد افتتاح 17 پروژه و کلنگ زنی 39 پروژه شرکت با مبلغ 67 میلیارد تومان بودیم که نشان دهنده تلاش همیشگی مدیران و همکاران بوده است. این پروژه ها در 14 شهرستان گسترده است. و این گستردگی به توسعه استان کمک می کند. 
مهندس نظری بیان کرد: در بخش سیل نیز  فعالیت های موثری انجام شد. در زمان سیل 104 کیلومتر لایروبی ، 50 کیلومتر حفر کانال و زهکشی انجام شد. پس از سیل نیز 214 کیلومتر لایروبی در 5 حوضه استان انجام شد.  
وی افزود: نظم و انضباط مالی مناسب در شرکت و تصویب بودجه طرح و جاری بدون بند در مجمع، تخصیص 82 و نیم درصدی ابلاغیه، تصویب 130 میلیارد تومان برای سد نرماب با تلاش مدیران شرکت و البته تلاش استاندار محترم از دیگر افتخارات این شرکت طی امسال است. 
مهندس نظری بیان کرد: اجرای طرح زهکشی اراضی اولویت دار استان به حدود 28 هزار هکتار رسیده است و همچنین مطالعات 115 هزار هکتار از اراضی اولویت دار در مراحل نهایی است. 
وی افزود: این زیرساخت ها در بخش اقتصاد، اشتغال و تامین منابع آب. بسیار موثر است وتا زیرساخت های لازم فراهم نشود توسعه ایجاد نمی شود.  
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کیائی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان باتبریک دهه مبارک فجر گفت: امروز شاهد جشن چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم. ضرورت بازخوانی حقایق انقلاب از دو جهت حائز اهمیت است. ابتدا گذشته را با حال ارزیابی کنیم تا بدانیم چهره واقعی رژیم منحوس پهلوی چگونه بوده است و عزتی که خداوند با این انقلاب به مردم ما بخشیده چگونه است.

وی افزود: قبل از انقلاب قطعا رژیم پهلوی یک عمله و نوکر برای غربیها و به ویژه آمریکا بود. شاه نوکر حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل بود که نمونه بارز آن را می توان در لایحه کاپیتولاسیون مشاهده کرد.  
حجت الاسلام کیائی افزود: در تاریخ آمده است که 60 هزار مستشار آمریکائی در کشور ما جولان می دادند و برای غارت بیت المال از هم سبقت می گرفتند. اما مردم که از رژیم منحوس پهلوی به ستوه آمده با رهبری امام راحل قیام کردند و این قیام نتیجه داد و امروز ملت به سمت عزتمندی و استقلال برگشته است.
وی با بیان اینکه پس از انقلاب روحیه خدمت در کشور ما نمود پیدا کرده است، گفت: اقدامات شما درشرکت آب منطقه ای ستودنی است وتعامل خوب با مراجعین و دغدغه ای که برای رفع مشکلات مراجعین و ذینفعان دارید جای قدردانی دارد.
رئیس محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بیان کرد:  امروز با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری ایران بزرگ بر بام عزت قرار گرفته است و دنیا روی ما حساب می کند. امروز در عرصه های مختلف شکوفا شده ایم. وباید  قدردان نعمت نظام جمهوری اسلامی و مردم همیشه در صحنه باشیم.   

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .