عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد ۳۹۶ نفر شغل جدید در حوزه صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کردکوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد :

ایجاد ۳۹۶ نفر شغل جدید در حوزه صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کردکوی

ایجاد ۳۹۶ نفر شغل جدید در حوزه صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کردکوی

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در دویست و شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در کردکوی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۳۹۶ نفر شغل جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی ایجاد شده است .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان در دویست و شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در محل کارخانه بهاران پیمان گلستان در شهرک صنعتی کردکوی برگزار گردید ، گفت : از ۱۰۰۰۰ نفر تعهد اشتغال سازمان صمت استان در سالجاری سهم بخش صمت شهرستان کردکوی ۳۸۰ نفر تعیین شده بود و امروز ۳۱۵ نفر اشتغال ایجاد شده این شهرستان در سامانه رصد ثبت شده و ۸۱ نفر نیز آماده ثبت در این سامانه می باشد که در مجموع ۳۹۶ نفر اشتغال جدید بخش صمت شهرستان کردکوی در سال ۹۸ تا امروز بوده است .

وی در خصوص سهم این شهرستان از تسهیلات رونق تولید گفت: در سالجاری ۳۰ واحد شهرستان کردکوی جهت اخذ ۱۳۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسیده و به بانکها معرفی شده اند که تاکنون ۱۳ واحد موفق به اخذ ۶۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند .

به گفته طلوعیان ، از محل تسهیلات تبصره ۱۸ نیز سهم این شهرستان ۳ طرح مصوب با تسهیلات ۵۳ میلیارد تومانی بوده که یک واحد این شهرستان موفق به اخذ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات این بخش شده است .

وی افزود: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز از ۱۷ طرح با مبلغ ۷۰ میلیارد تومان مصوب این شهرستان ، تا کنون ۳ واحد در مجموع ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت نموده اند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اخذ گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 382
  • کد خبر : 70804