عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در نمایشگاههای فروش بهاره استان فقط کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد

رئیس سازمان صمت گلستان:

در نمایشگاههای فروش بهاره استان فقط کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد

در نمایشگاههای فروش بهاره استان فقط کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان گفت: در نمایشگاههای فروش بهاره استان فقط کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد و از عرضه کالاهای خارجی ممانعت بعمل خواهد آمد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان حسین طلوعیان در هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات استانداری گلستان برگزار گردید ، گفت : با هدف حمایت از کالاهای ساخت داخل ، در نمایشگاههای فروش بهاره استان فقط کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد و از عرضه کالاهای خارجی ممانعت بعمل خواهد آمد .

وی گفت : بر اساس مصوبه کمیته برگزاری نمایشگاههای کشور در وزارت صمت ، مقرر است نیروی انتظامی در راستای حمایت از اصناف سراسر کشور و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی از برگزاری و برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که فاقد مجوزهای قانونی هستند ، ممانعت بعمل آورد .

طلوعیان اضافه کرد : نمایشگاههای فروش بهاره استان گلستان در ایام پایانی سال در دو شهرستان گرگان و گنبد برپا خواهد شد و در سایر شهرستانهای استان نیز فروشگاههای عرضه فروش فوق العاده خواهیم داشت .

وی افزود : نمایشگاه فروش بهاره شهرستان گرگان از ۱۵ لغایت ۲۱ اسفند و در گنبد از ۱۷ لغایت ۲۳ اسفند برگزار می گردد .

به گفته وی ، در این نمایشگاه که با هدف حمایت از اقشار کم درآمد برگزار می شود ، شاهد عرضه مستقیم کالاها خواهیم بود .

طلوعیان با بیان این که در این دو نمایشگاه کالاهای مورد نیاز عید مردم از قبیل پوشاک ، کیف ، کفش ، مواد غذایی و خوراکی ، روغن ، برنج ، گوشت و فرآورده های پروتئینی ، شیرینی ، شکلات و آجیل عرضه خواهد شد ، گفت : ستاد تنظیم بازار کشور اقلام برنج هندی ، شکر ، روغن نباتی و گوشت گوساله منجمد با نرخ مصوب تنظیم بازار را به استان اختصاص داده که در این نمایشگاهها عرضه خواهد گردید .

به گفته طلوعیان ، طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف نظارت و کنترل بازار از ابتدای اسفند ۹۸ شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۹ ادامه خواهد داشت .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 365
  • کد خبر : 70896