عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آماده باش راهداری گلستان برای انتخابات


آماده باش راهداری گلستان برای انتخابات

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به نزدیک شدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از آماده باش ناوگان و نیروهای راهداری استان برای برقراری تردد امن هم استانی ها در این روز به شعب رای گیری خبرداد و گفت: تمام تلاش عوامل ستادی و شهرستانی اداره کل براین است که به دلیل اهمیت موضوع، هیچ راهی در این روز بسته نباشد.

"مهدی میقانی" در جلسه با روسای شهرستانی ادارات تابعه در سالن جلسات اداره کل متبوع افزود: با توجه به اطلاعیه های هواشناسی، احتمال ریزش برف و باران بویژه در محورهای کوهستانی در روز جمعه وجود دارد و طبق هماهنگی با قرارگاه راهداری و حمل و نقل استان، به روسای ادارات شهرستانی اختیار تام داده شده که برای تامین ناوگان و تجهیزات مورد نیاز و انجام عملیات بموقع راهداری؛ بشدت و با جدیت وارد کار شوند تا هیچ راهی بخصوص راههای روستایی در این روز با اختلال مواجه نشوند.
به گفته وی، همچنین شهرستان هایی که احتمال بارش برف و باران در آنها کمتر پیش بینی شده بعنوان معین و پشتیبان  شهرستان هایی که محورهای کوهستانی و صعب العبور دارند، انتخاب شده اند.
میقانی افزود: مکاتبات لازم هم با استانداری صورت گرفته که ناوگان حمل صندوق های رای مجهز به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی بوده و از سایر دستگاههای اجرایی استان نیز، خواسته شده که ناوگان و ماشین آلات سنگین خود را در این روز در اختیار راهداری قرار دهند.
وی یادآورشد که مرکز مدیریت راههای استان نیز به عنوان قرارگاه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به طور شبانه روزی برای هماهنگی و اقدام بموقع فعالیت های راهداری، دایر و سامانه تلفن گویای 141 نیز برای اطلاع رسانی از وضعیت راهها در خدمت کاربران جاده ای استان است.
از مجموع 5 هزار کیلومتر راه استحفاظی استان گلستان بیش از 3500 کیلومتر آن روستایی،1500  کیلومتر راه کوهستانی و 55 گردنه برفگیر به طول 700 کیلومتر هستند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 420
  • کد خبر : 70927