عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصرف آب در استان گلستان رکورد زد

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان :

مصرف آب در استان گلستان رکورد زد

 

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان طی مصاحبه رادیویی با شبکه گلستان از شکسته شدن رکورد مصرف آب در استان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس " مهیار خسروی " ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم استان جهت مدیریت صحیح مصرف آب در این مقطع زمانی اظهار داشت : از اواسط هفته گذشته سیستم های اندازه گیری و پایش این شرکت نشانگر این بود که به طور ناگهانی  افزایش مصارف در شهر گرگان اتفاق افتاده که این مصرف مشابه با مصارف در گرم ترین روز های فصل تابستان بوده است .
وی در ادامه این مصاحبه افزود : وظیفه این شرکت تامین آب بهداشتی و سالم برای هم استانی ها  می باشد ولی  مردم عزیز می توانند با رعایت الگوی صحیح مصرف، نیاز های آبی خود را در زمینه بهداشت و مقابله با شیوع ویروس کرونا متمرکز نمایند و مصارف خود را در سایر بخش های غیر ضرور به حداقل کاهش دهند .
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از کلیه مشترکین دعوت کرد تا  شستشو ها و مصارف غیر ضروری  خود مانند خانه تکانی پایان سال را مدیریت نموده تا در این مقطع زمانی حساس، با مشکل کاهش فشار یا قطعی آب مواجه نگردیم .
خسروی در پایان تاکید کرد : مدیریت مصرف آب  به معنی مصرف صحیح آب می باشد و می بایست در این برهه زمانی  از شستشوهای غیر ضرور مانند شستشوی خودرو ، حیاط ، معابرو... خود داری ورزیم و با مشارکت تک تک مشترکین عزیز  انشالله دغدغه کمبود آب را نخواهیم داشت و از این مرحله سخت گذر خواهیم کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 393
  • کد خبر : 71220