عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آماده باش اكيپ هاي نوروزي شركت آب و فاضلاب استان گلستان


آماده باش اكيپ هاي نوروزي شركت آب و فاضلاب استان گلستان

 

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان گلستان از آماده باش اكيپ هاي نوروزي اين شركت در ايام نوروز خبر داد .
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس بهزاد هرمزي افزود : با توجه به فرا رسيدن سال نو و تعطيلات اين ايام، اكيپ هاي نوروزي شركت آب و فاضلاب استان با هدف نظارت مستمر بر توليد و توزيع عادلانه آب شرب و بازديد و سركشي از تاسيسات تحت پوشش، نسبت به برقراري كشيك به مركزيت ستاد (شبانه روزي) و امور  شهرستان ها اقدام نموده است .
وي افزود : مهمترين اقدامات اين اكيپ ها رفع سريع شكستگي انشعابات ،شبكه توزيع و خط انتقال ، رفع نقص تاسيسات آبرساني ، اعزام ناوگان تانكر سيار به روستاهاي فاقد آب، نظارت مستمر بر كميت وكيفيت آب توزيعي و حصول اطمينان از عمليات گندزدايي عنوان كرد.
مهندس هرمزي با بيان اينكه با افزايش مصرف آب در ايام پاياني سال با كمبود و قطع آب مواجه مي شويم، گفت: بايد با مديريت بهينه، مشكلات كمبود و قطعي آب به حداقل برسد و شهروندان با صرفه جويي در مصرف ما را ياري كنند .
 مديرعامل آب و فاضلاب استان گلستان در پايان گفت: مركز ارتباطات مردمي شركت با شماره تماس 122  در كليه روزهاي سال بصورت شبانه روزي پاسخگوي سوالات و راهنمايي هم استاني ها مي باشند، لذا ازمردم عزيز تقاضا  مي شود در صورت مشاهده هرگونه مشكل و پيشنهاد و انتقاد سازنده با اين مركز تماس حاصل فرمايند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 333
  • کد خبر : 71248