عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسیدگی فوری به شکایت گردشگران از تاسیسات گردشگری گلستان

در راستای اجرای دستورالعمل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس

رسیدگی فوری به شکایت گردشگران از تاسیسات گردشگری گلستان

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از رسیدگی فوری به شکایات مردم و گردشگران از تاسیسات گردشگری گلستان در راستای اجرای کامل دستورالعمل مقابله با کرونا ویروس در تاسیسات استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروز سه شنبه 20 اسفندماه 98 با اعلام این خبر گفت: بر اساس ابلاغ جدید از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و در راستای اجرای تکالیف محوله مبنی بر پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، ضمن تشدید نظارت بر فعالیت تاسیسات تحت پوشش این اداره‌کل به ویژه از حیث رعایت "دستور‌العمل مقابله با شیوع ویروس کرونا در تاسیسات گردشگری" به شکایت مردم و گردشگران از تاسیسات گردشگری با قید فوریت رسیدگی می‌شود.
او خاطرنشان کرد: برای تسهیل امور و آرامش خاطر هموطنان شریف در این حوزه شکایات ارسالی از سوی مردم و گردشگران به صورت روزانه رسیدگی و گزارش اقدامات به حوزه ستادی ذی‌ربط اعلام خواهد شد.
او همچنین با اشاره به تشکیل تیم‌های نظارتی ویژه برای بررسی اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی به تاسیسات استان، از برخورد جدی با واحدهای غیرمجاز گردشگری و جلوگیری از فعالیت این واحدها خبر داد.
او در پایان از تمامی تاسیسات و واحدهای تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان خواست تا اطلاع ثانوی از برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش، جلسات و نشست‌هایی که موجبات تردد و آمد و شد جمعی افراد را از مکان‌های دیگر فراهم می‌سازد خودداری کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .