عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لغو مراسم نوروزگاه در سراسر استان گلستان/ تعطیلی همه موزه‌های استان در نوروز 99


لغو مراسم نوروزگاه در سراسر استان گلستان/ تعطیلی همه موزه‌های استان در نوروز 99

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از لغو مراسم نوروزگاه ها و همچنین تعطیلی موزه ها در نوروز 99 بر اساس ابلاغ اخیر  وزیر میراث فرهنگی خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز سه شنبه 20 اسفندماه 98 با اعلام این خبر گفت: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دو نامه جداگانه به معاون توسعه مدیریت این وزارتخانه و نیز مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی 31 استان کشور، مراتب لغو مراسم نوروزگاه‌ها و تعطیلی موزه‌ها در نوروز 99 را ابلاغ کرد.
او خاطر نشان کرد: بر این اساس موزه‌ها، کاخ‌موزه‌ها و اماکن فرهنگی – تاریخی استان گلستان در ایام تعطیلات رسمی نوروزی تعطیل خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی گلستان اضافه کرد: پیرو بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، با توجه به لزوم انجام اقدامات تمهیدی و احتیاطی به‌منظور کاهش شیوع این ویروس خطرناک، مراسم ویژه نوروزگاهی امسال در ایام تعطیلات نوروز نیز در سطح استان برگزار نخواهد شد.
تجری همچنین از مدیران شهرستانی و مراکز و واحد های زیرمجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خواست تا ضمن لغو تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده در این خصوص از هر گونه اقدامی که منجر به تجمع افراد در مراکز گردشگری، تفریحی و فرهنگی می‌شود، اجتناب گردد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .