عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاشت بیش از 70 اصله نهال و گل آپارتمانی


کاشت بیش از 70 اصله نهال و گل آپارتمانی

 همزمان باهفته منابع طبیعی و روز درختکاری بیش از50 اصله درخت و نهال در اداره کل راه آهن شمالشرق 2 و ایستگاه و پایانه مرزی ریلی اینچه برون صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، به مناسبت روز درختکاری و با هدف حفظ، صیانت و توسعه فضای سبز، بیش از 50 اصله نهال درختان ،زیتون، پرتقال ،کاج و سرو در محوطه ايستگاه راه آهن گرگان و 20 اصله نهال سرو در اینچه برون کاشته شد. زیباسازی فضای داخلی و محوطه بیرونی ایستگاه راه آهن گرگان با کاشت و جانمایی بیش از 50 عدد گل آپارتمانی در ایستگاه راه آهن و اتاق های اداره کل راه آهن شمالشرق2 از جمله اقدامات دیگری بود که در روز درختکاری انجام شد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 گفت: همزمان با روز درختكاري در راستای حفظ و حراست تبلیغ و ترویج ضرورت حفاظت از محیط زیست و همچنین توسعه و گسترش فضای سبز، در اداره کل راه آهن شمالشرق 2 نیز باحضور مدیر کل ، معاونین و روسای ادارات کاشت نهال انجام پذیرفت.

مهدی عبدالکریم زاده ادامه داد : منابع طبیعی ، محیط زیست و فضای سبز سالم یکی از مهم ترین سرمایه های ملی ماست که نقش بسزایی در بقا و ادامه حیات افراد و نسلهای آینده دارد که کاشت همگانی نهال نشان دهنده استفاده از ظرفیت و پتانسیل مشارکت دستگاههای استان و مشارکت مردمی می باشدکه وظیفه همه ما این است که در حفظ و حراست و ترویج حفاظت از محیط زیست همت و تلاش خود را بیش از پیش انجام دهیم .

وی ادامه داد :کاشت نهال یک نعمت الهی و به عنوان یک وظیفه دینی و ملی است که می تواند سرلوحه برنامه همه ما ها قرار گیرد و ما نیز با ایجاد فضای سبز در کنار حمل و نقل سبزبه نقش و جایگاه و اهمیت ایجاد فضای سبز تاکید و عملی می نمائیم.


 


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 344
  • کد خبر : 71325