عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهم ترین اقدامات شرکت آب منطقه ای گلستان در مقابله با ویروس کرونا تشریح شد


مهم ترین اقدامات شرکت آب منطقه ای گلستان در مقابله با ویروس کرونا تشریح شد

 در جهت مقابله با ویروس کرونا اهم اقدامات شرکت آب منطقه ای گلستان تشریح شد.   

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ؛ در چند روز گذشته و در پی شیوع ویروس کرونا این شرکت اقدامات متعددی برای پیشگیری از گسترش این ویروس انجام داده است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد.
   تعطیلی بوفه شرکت، خرید دستگاه تب سنج و غربالگری پیوسته همکاران و ارباب رجوع در مبادی ورودی،  لغو ومعوق نمودن کلیه جلسات و دوره های آموزشی و مسابقات فرهنگی ورزشی، تعطیلی کلیه مهمانسراهای شرکت تا اطلاع ثانوی و اطلاع رسانی به بازنشستگان شرکت که تا اطلاع ثانوی در محل شرکت حضور نیابند.
همچنین بدون استثناء کلیه رانندگان همکار و ماشین های استیجاری می بایست به طور منظم وسیله  نقلیه خویش را  ضدعفونی  و همچنین دستکش و ماسک داشته باشند، آبدارخانه های شرکت تعطیل و آب جوش و چای فوری در اختیار همکاران قرار داده شده و همچنین استفاده لیوان شخصی یا یکبار مصرف توصیه شده است و تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا بصورت مداوم ، کلیه اماکن‌ شرکت ‌ضد عفونی می شود.
  عدم حضور همکاران‌ مشکوک  به بیماری سرماخوردگی و یا  دارای علایم و مشخصات آنفولانزا در شرکت، لغو کلیه ماموریت های اداری داخل و خارج استان در جهت پیشگیری و مراقبت فردی و تامین اقلام بهداشتی برای همکاران در محل شرکت از جمله این اقدامات است.
گفتنی است  نصب بنر در مبادی ورودی ساختمانهای شرکت در جهت آگاهی رسانی و آموزش راههای پیشگیری ومقابله با ویروس کرونا  و  ارسال پیامک آموزشی و آگاهی بخش  (مقابله با ویروس کرونا ) از طریق سامانه پیام کوتاه برای کلیه همکاران و بازنشستگان از دیگر اقدامات این شرکت جهت پیشگیری از ویروس کرونا است .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .