عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 20 منزل غیرمجاز اسکان مسافران در گلستان شناسایی و پلمب شد

با هدف پیشگیری ازشیوع کرونا ویروس؛

20 منزل غیرمجاز اسکان مسافران در گلستان شناسایی و پلمب شد

20 منزل غیرمجاز اسکان مسافران در گلستان شناسایی و پلمب شد

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از شناسایی و پلمب 20 منزل غیرمجاز اسکان مسافران در سطح استان در روند بازدیدهای نظارتی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری با اعلام این خبر گفت: در روند بازدیدهای نظارتی از سطح استان، 20 منزلی که به صورت غیرمجاز اقدام به اسکان مسافران می‌کردند توسط کارشناسان مورد شناسایی قرار گرفته و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان یادآور شد: برای اجرای دقیق و کامل اقدامات پیشگیرانه متناسب با دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در تاسیسات گردشگری، از ابتدای سال تاکنون 325 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان صورت گرفته است.
تجری ضمن قدردانی از مدیران تاسیسات گردشگری سطح استان برای همکاری و تعامل در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی پیشگیری از کرونا ویروس، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان تا پایان شرایط موجود ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا ویروس با واحدهای خاطی برخورد جدی خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .