عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره نوازندگان جوان در سه بخش برگزار می شود


جشنواره نوازندگان جوان در سه بخش برگزار می شود

جشنواره نوازندگان جوان در سه بخش برگزار می شود

 در ایامی که به خاطر شیوع ویروس کرونا فعالیت های موسیقایی به حداقل رسیده است؛ انجمن موسیقی استان گلستان برای ایجاد انگیزه و بالا بردن کیفیت اجرای نوازندگان جوان استان و همچنین معرفی بیشتر آنها ویژه برنامه ای را  با شعار «در خانه بمانیم» و با عنوان جشنواره نوازندگان جوان گلستان، برگزار می نماید. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این جشنواره به همت انجمن موسیقی استان گلستان در سه بخش نوازندگی سازهای ایرانی، سازهای نواحی ایران و سازهای کلاسیک و جهانی ویژه گروه سنی الف ( 15 تا 19 سال) و گروه سنی ب (20 تا 29 سال) برپا می شود.
در بخش نوازندگی سازهای ایرانی نوازندگان سازهای تار، تنبک، سنتور، سه‌تار، عود، کمانچه، نی؛در بخش نوازندگی سازهای کلاسیک و سازهای جهانی ، نوازندگان سازهای پیانو، ترومبون، ترومپت، فلوت، گیتار کلاسیک، ویلن، ویلنسل، ویولا، هورن و در بخش نوازندگی سازهای نواحی ایران خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی، بادی و کوبه‌ای به رقابت خواهند پرداخت.
مهلت ارسال آثار تا 22 فروردین ماه خواهد بود و علاقه مندان و متقاضیان شرکت می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت musivgolestan.ir مراجعه نمایند.
برگزیدگان هر بخش علاوه بر معرفی در پیج انجمن موسیقی و جوایز نقدی، جهت اجرای کنسرت در قالب رسیتال انتخاب خواهند شد. 
یادآوری می شود شماره تلفن 09921843230 برای کسب اطلاعات بیشتر پاسخ گوی علاقه مندان خواهد بود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .