عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندارد گلستان با تمام قوا در برابر کرونا


استاندارد گلستان با تمام قوا در برابر کرونا

استاندارد گلستان با تمام قوا در برابر کرونا

 روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان از اقدامات پیشگیرانه جدی این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا در دو ماه اخیر خبر داد.

مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان اظهار داشت: پیش از شیوع کرونا ویروس و با شایع شدن ویروس آنفلوآنزا، اقدامات پیشگیرانه ای برای مقابله با شیوع بیماریهای واگیردار در اداره کل استاندارد گلستان آغاز شده بود که از جمله آن نصب افشانه ضدعفونی کننده برای کارکنان و ارباب رجوعان در تمام طبقات و نیز میز خدمت اداره کل بود. نصب پیامهای اطلاع رسانی مبنی بر خودداری از تماس فیزیکی در برخوردهای دوستانه و معاشرت های روزانه و نیز نصب پیامهای آموزشی نحوه صحیح شستن دستها برای داشتن بیشترین پاکیزگی و اثربخشی از دیگر اقدامات بود که با شیوع ویروس کرونا، ضمن استمرار این اقدامات، محلول های ضدعفونی کننده به تعداد کارکنان خریداری و بین آنان توزیع شد.
فرشته سلطانی افزود: تهیه ماسک و دستکش و توزیع بین کارکنان به طور روزانه، تهیه ابزارهای مخصوص و ضدعفونی کردن تمامی سطوح اداره کل ۲ مرتبه در روز، قرار دادن خلال چوبی در آسانسورها برای به حداقل رساندن تماس دستها با دکمه های آسانسور،‌ استفاده از سیستم تشخیص چهره برای حضور و غیاب کارکنان و عدم استفاده از سیستم شناسایی اثر انگشت، اجرای شیفت بندی و دورکاری و ارائه خدمات با حدود یک سوم نیروها تا پایان سال ۹۸ و ادامه این روند با آغاز سال ۹۹ نیز از دیگر اقدامات این اداره کل بود که به طور همزمان در اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس نیز اجرا شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان با یادآوری این نکته که اقدامات استاندارد در راستای مقابله با شیوع این بیماری، دو مرتبه پیش و پس از آغاز سال نو، توسط واحد خبر صدا‌ و سیمای مرکز گلستان مورد پوشش و انعکاس خبری قرار گرفت افزود: تمهیدات بهداشتی استاندارد اما مانع از انجام وظایف نظارتی ما در این برهه حساس نشد. چرا که بیم آن میرفت، همزمانی افزایش تقاضا برای استفاده از محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده و کاهش حضور بازرسان و ناظران در بازار، فضا را برای سودجویان امن گرداند و لذا در تمام این مدت بازرسان استاندارد با رعایت ملاحظات و تمهیدات لازم، در بازار حضور یافتند و محصولات مورد مصرف در این شرایط خاص به ویژه محصولات ضد عفونی کننده را مورد نظارت ویژه قرار دادند.
سلطانی در پایان ضمن آرزوی سالی نیک و خجسته در سایه عافیت و سلامت برای تمامی هموطنان، یادآور شد شهروندان گلستانی در صورت مشاهده موارد، کالاها و خدمات مغایر با استاندارد، می توانند موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ یا تلفن ۱۵۱۷ با اداره کل استاندارد گلستان در میان بگذارند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .