عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمام برنامه ريزي ها براي ميزباني از مسافران نوروزي انجام شده است

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

تمام برنامه ريزي ها براي ميزباني از مسافران نوروزي انجام شده است

تمام برنامه ريزي ها براي ميزباني از مسافران نوروزي انجام شده است

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان اعلام كرد: تمام برنامه ريزي ها براي ميزباني از مسافران نوروزي كه قصد تردد از محورهاي استان را دارند، انجام شده است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري گفت: هم اكنون در شرف انجام اقدامات راهداري براي ايمن سازي و پاكسازي محورهاي ارتباطي استان هستيم.

وي با اشاره به اينكه طرح راهداري سفرهاي نوروزي از 25 اسفندماه در طول راه هاي استان به اجرا درخواهد آمد، توضيح داد: براي ميسرشدن هر چه بهتر ميزباني از هموطنان و هم استاني ها و مهيا كردن سفري ايمن براي كاربران جاده ها، طرح راهداري نوروزي در 81 محور پرتردد استان به طول چهار هزار و 843 كيلومتر اجرا مي شود.

به گفته رستمي، تعداد 516 نيرو و عوامل راهداري در قالب30 اكيپ راهداري و 7 اكيپ امدادي در طول مسيرها به كاربران جاده ها خدمات دهي مي كنند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان اظهاركرد: 169 دستگاه ماشين آلات راهداري، 55 دستگاه گشت راهداري مجهز به دستگاه GPS نيز با استقرار در طول مسيرها و انجام عمليات راهداري و در مواقع ضروري با امدادرساني سفري ايمن و كم خطر را براي هموطنان و هم استاني ها رقم خواهند زد.

رستمي اضافه كرد: آشكارسازي نقاط پرحادثه، احيا و اصلاح تابلوهاي راهنمايي عمودي و افقي، تجديد خط كشي و نظافت مسيرها وكنترل ترافيك جاده ها با 16 دستگاه دوربين نظارت تصويري كه در مبادي ورودي و اصلي جاده هاي استان مستقر شده اند از ديگر اقدامات انجام شده و در دست اجراي اين اداره كل براي سفرهاي نوروزي هموطنان و هم استاني ها مي باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .