عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل زندانهای گلستان از زندانهای تابعه بازدید کرد


مدیر کل زندانهای گلستان از زندانهای تابعه بازدید کرد

  به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان ؛ دکتر رنجبر مدیر کل زندانهای استان به منظور بررسی وضعیت سلامت جسمی و روحی و روانی زندانیان مجموعه خود و شرایط امنیتی و حفاظتی از قسمتهای مختلف زندانهای گرگان ، گنبد و کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد . 

در این بازدیدهای مکرر و مستمر مدیر کل زندانهای گلستان اظهار داشت که با توجه به تلاش مجدانه همکاران درون زندانها برای پیشگیری و عدم انتقال ویروس کرونا بویژه در بخش بهداشت و درمان تمامی مددجویان حاضر به خواب در زندانهای استان در سلامت جسمی کامل بوده و از وضعیت روحی و روانی مطلوبی برخوردارند و در این راستا هشدارهای درمانی و بهداشتی احدی از پزشکان فوق تخصص استان در قالب کلیپ کستمراً برای زندانیان از طریق سیمای زندانهای استان پخش می گردد .  
ایشان در طی بازدید از پوسته های داخلی و بیرونی زندانهای استان به منظور ارتقاء هرچه بیشتر امنیت زندان ؛ نکات حساس امنیتی را به منظور رعایت حال مددجویان و حفظ امنیت درون زندانها به مدیران مراکز تامینی خود گوشزد نمودند . 
گفتنی است در پایان این بازدیدهای غیرمترقبه ، به طور مستمر نکات و هشدارهای امنیتی و حفاظتی به مدیران زندانهای گرگان ، گنبد و کانون اصلاح و تربیت ابلاغ شده و بر این روند از سوی روسای ادارات حفاظت و بازرسی استان و همکاران ایشان در زندانها نظارت می گردد . 
 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 331
  • کد خبر : 71757