عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خلاصه فعالیت های نظارتی سازمان صمت استان گلستان در راستای اجرای طرح پایش بازار نوروز 99


خلاصه فعالیت های نظارتی سازمان صمت استان گلستان در راستای اجرای طرح پایش بازار نوروز 99

 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در راستای اجرای طرح پایش بازار از اول اسفند 98 لغایت 15 فروردین 99 بالغ بر 8410 مورد از واحدهای صنفی و ،صنعتی و انبارهای نگه داری مواد غذایی و ملزومات مورد نیاز آحاد مردم توسط بازرسین سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان بازدید بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری گفت: بر اساس آمار بازرسی های سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان از اول اسفند 98 لغایت تا مورخ 15 فروردین ماه تعداد 8410 مورد بازرسی انجام شده که در نهایت منجر به تشکیل 167 پرونده تخلف در حوزه های نان ،انواع شوینده، مواد پروتئینی، انواع میوه و حمل و نقل درون شهری و برون شهری به ارزش 2534000000 تشکیل و برای رسیدگی به شعبات تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.
وی گفت :در این طرح ازسامان دهی و به کار گیری ناظرین افتخاری به تعداد360 نفر که در ایام تعطیلات 236 مورد گزارش از سوی ناظران به ستاد های خبری سازمان در مرکز استان و شهرستان های تابعه واصل گردیده است.
ایشان افزود: بیشترین بازرسی ها در این طرح در حوزه نان به میزان 89 مورد  ،اقلام پروتئینی 810 مورد، انواع میوه و سبزیجات 801 مورد و انواع شوینده و مواد ضدعفونی کننده 759 مورد بیشترین بازرسی را به خود اختصاص داده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 282
  • کد خبر : 71830