عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشرفت 43 درصدی در قرارداد عملیات اجرایی لایروبی رودخانه گرگانرود در شهر گنبد کاوس

در بازدید سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان از رودخانه گرگانرود در شهر گنبد کاوس عنوان شد؛

پیشرفت 43 درصدی در قرارداد عملیات اجرایی لایروبی رودخانه گرگانرود در شهر گنبد کاوس

 سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان به همراه معاون طرح و توسعه شرکت و سرپرست امور گنبد، مینودشت و گالیکش از عملیات اجرائی لایروبی رودخانه گرگانرود در شهر گنبدکاوس بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این بازدید ، رئیس گروه سدها  وکنترل سیلاب شرکت آب منطقه ای گزارشی از وضعیت عملیات لایروبی در این رودخانه ارائه کرد و گفت: بخش اصلی عملیات اجرایی لایروبی رودخانه گرگانرود در شهر گنبدکاوس از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ در طول حدود ۷ ونیم کیلومتر از مسیر رودخانه آغاز شده است.
مهندس حسین جمشیدی افزود: تعداد ۴ دستگاه بیل مکانیکی در قرارداد پیمانکار این عملیات به منظور برداشت بیش از ۲۰۰ هزار متر مکعب از رسوبات مشغول به کار هستند و پروژه تاکنون ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی بیان کرد: با توجه به انباشت رسوبات در رودخانه گرگانرود و به منظور بهبود ظرفیت آبگذری این رودخانه در محدوده شهر گنبد کاوس ، عملیات لایروبی در دستور کار قرار گرفت که با انجام این عملیات، ظرفیت آبگذری بیش از ۴۰ درصد افزایش می یابد.
به گفته مهندس جمشیدی، لایروبی حدود ۶ کیلومتر دیگر از این رودخانه در شهر گنبدکاوس نیز در برنامه کاری شرکت آب منطقه ای می باشد که از ابتدای اردیبهشت سال جاری عملیات اجرائی آن آغاز می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .