عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دریافت نسخه کاغذی مکاتبات دستگاههای اجرائی از طریق دفاتر پیشخوان امکان پذیر شد

با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شد:

دریافت نسخه کاغذی مکاتبات دستگاههای اجرائی از طریق دفاتر پیشخوان امکان پذیر شد

 محمد احمدی از فراهم نمودن امکان ارسال تصویر مکاتبات از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دبیرخانه های دستگاههای اجرایی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیکی و توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور؛ امکان ارائه مکاتبات به ادارات استان از طرق دفاتر پیشخوان شهری فراهم شد.
وی اضافه کرد: با توجه به فراهم شدن این امکان در بیش از50 درصد دفاتر پیشخوان شهری سطح استان، دبیرخانه های دستگاههای اجرایی می توانند در شرایط فعلی از دریافت نسخه های کاغذی مکاتبات خودداری و اشخاص حقیقی و حقوقی نیز می توانند تصویر نسخه های کاغذی مکاتبات خود را بصورت الکترونیکی از طریق دفاتر مزبور به دبیرخانه های دستگاههای اجرایی ارسال و از طریق پیامک از نتیجه مکاتبات و پیگیری ها مطلع شوند.
دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان همچنین از هم استانی ها تقاضا کرد: به منظور کاهش ترددها و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مکاتبات خود با دستگاههای اجرائی استان را از طریق دفاتر پیشخوان دولت متصل به شبکه دولت استان به صورت الکترونیکی ارسال کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .