عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فراخوان ایده و طرح های قرآنی با قابلیت اجرا در فضای مجازی منتشر شد


فراخوان ایده و طرح های قرآنی با قابلیت اجرا در فضای مجازی منتشر شد

فراخوان ایده و طرح های قرآنی با قابلیت اجرا در فضای مجازی منتشر شد

 با توجه به شیوع بیماری کرونا یکی از سیاست های اولویت دار معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از برنامه ها و طرح های حوزه قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، علی ملانوری مدیرکل ارتباطات و هماهنگی ضمن تشریح نقش و جایگاه پیام های قرآنی و عترتی در تسکین و آرامش اذهان در فضای مجازی و در دوران قرنطینه عمومی، درباره این طرح و فراخوان گقت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت توجه بر نحوه انجام فعالیت ها و برنامه های مؤسسات و نهادهای قرآنی در کشور در حال حاضر یکی از سیاست های اولویت دار این معاونت حمایت از برنامه ها و طرح های حوزه قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی است.
وی افزود: به همین منظور ضمن اطلاع رسانی و انتشار فراخوان این موضوع به مؤسسات قرآن و عترت استان ها؛ از کلیه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای کشور خواسته شده است، حداکثر 3 طرح ممتاز و مورد تأیید که قابلیت اجرا در فضای مجازی را داشته باشند تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1399 از موسسات و نهادهای قرآنی استان خود دریافت و به این معاونت ارسال کنند.
معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تمامی طرح های رسیده در کمیته ای که برای سیاستگذاری و برنامه ریزی این فراخوان تشکیل شده است، مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
ملانوری در خاتمه، اظهار کرد: طرح های مصوب با مشارکت معاونت قرآن و عترت و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها توسط موسسات قرآنی اجرا و در بازه زمانی نیمه اول سال جاری از طریق فضای مجازی منتشرخواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .