عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگیری حفارغیر مجاز در حین ارتکاب جرم در هزارپیچ گرگان


دستگیری حفارغیر مجاز در حین ارتکاب جرم در هزارپیچ گرگان

دستگیری حفارغیر مجاز در حین ارتکاب جرم در هزارپیچ گرگان

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از دستگیری یک نفر حفار غیرمجاز و ضبط یک‌دستگاه فلزیاب در تپه هزارپیچ گرگان خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری روز چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه 99 در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی گزارش دوستداران میراث‌فرهنگی مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط افراد سودجو در تپه هزارپیچ گرگان، موضوع در دستور کار پایگاه عملیاتی مرکز یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان قرار گرفت.
او خاطرنشان کرد: مأمورین یگان حفاظت میراث‌فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی سعد‌آباد و پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام شدند و موفق شدند شامگاه سه‌شنبه 2 اردیبهشت، یک نفر از حفاران غیر مجاز را به‌همراه دستگاه فلزیاب و ادوات حفاری در حین ارتکاب جرم دستگیر کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان تصریح کرد: دو نفر دیگر از حفاران غیرمجاز با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که تحقیقات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری این افراد ادامه دارد. فرد دستگیرشده به‌همراه یک دستگاه فلزیاب و آلات و ادوات حفاری برای سیر مراحل قانونی تحویل نیروی انتظامی سعدآباد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .