عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان در گلستان


آغاز رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان در گلستان

 سرپرست ورزش و جوانان استان گلستان از تهیه و توزیع بیش از 5500 بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند در راستای اجرای رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه هم زمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان؛ قاسمعلی برزمینی در این خصوص اظهار داشت: به منظور تبعیت از فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی و تاکیدات مقام عالی وزارت دکتر سلطانی فر و استاندار معزز استان دکتر حق شناس و با توجه به شرایط موجود کرونا در کشور رزمایش بزرگ همت جوانانه ، کمک مومنانه به نیازمندان با تمام ظرفیت و امکانات جامعه بزرگ ورزش و جوانان آغاز شده است.
سرپرست ورزش و جوانان گلستان گفت: این طرح ملی در کلیه شهرستان های استان با همکاری ادارات ورزش و جوانان و با کمک ظرفیت های سمن های جوانان، بسیج ورزشکاران، خیرین و هیات های ورزشی برگزار می شود.
وی افزود: هدف از اجرای طرح رزمایش «همت جوانانه، کمک مومنانه» کمک به نیازمندان آسیب دیده از محل کرونا است و تا کنون بیش از ۵۵۰۰ بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند در سطح استان در راستای اجرای رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع خواهد شد.
سرپرست ورزش و جوانان گلستان ضمن دعوت از جامعه ورزش و جوانان استان برای همکاری در این رزمایش از کلیه اقداماتی که بصورت خودجوش و قبل از شکل گیری این پویش توسط سمن ها و ورزشکاران استان شکل گرفته بود قدردانی کرد.
در پایان گفت: تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا بتوانیم با یاری خداوند در این رزمایش بزرگ اقدامات موثری در کمک به نیازمندان انجام دهیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .