عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایثارگران نماد صبر و مقاومت در جامعه هستند


ایثارگران نماد صبر و مقاومت در جامعه هستند

 مدیرکل بنیاد استان گلستان اظهار داشت: خانواده معظم شاهد و ایثاگر نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان الگوی جامعه یاد کرد.

به گزارش ایثار واحد استان گلستان؛ در حاشیه ملاقات عمومی با جامعه هدف بنیاد، اسرافیل وزیری در گفت‌وگو با سایت ایثار گلستان عنوان کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی نیازمند صبر و همبستگی همه آحاد مردم است.
مدیرکل بنیاد استان گلستان، دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری را در تسریع روند حل مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: شنیدن خواسته‌های جامعه هدف از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های این عزیزان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.
وی دلیل اصلی اقتدار و دوام انقلاب اسلامی را حضور و نقش‌آفرینی اقشار مختلف مردم در همه عرصه‌ها دانست و افزود: تا زمانی که این همبستگی و وحدت وجود دارد، دشمنان هیچ کاری از پیش نمی‌برند.
وزیری با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لازمه آن در جامعه برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان عنوان کرد: وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده همه است و همه باید به فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .