عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیش بینی احیا و راه اندازی ۵۰ واحد صنعتی راکد استان در سال ۹۹

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد :

پیش بینی احیا و راه اندازی ۵۰ واحد صنعتی راکد استان در سال ۹۹

پیش بینی احیا و راه اندازی ۵۰ واحد صنعتی راکد استان در سال ۹۹

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در اولین نشست خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در سال‌جاری گفت : احیا و راه اندازی ۵۰ واحد صنعتی راکد استان در سال ۹۹ را در دستور کار قرار داده ایم .

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت گلستان ، حسین طلوعیان در اولین نشست خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در سال‌جاری ، گفت : چند سالی است که احیا و راه اندازی واحد‌های صنعتی غیرفعال و راکد با کمک تمامی دستگاههای اجرایی مورد توجه قرار گرفته و از سال ۹۵ با آغاز اجرای طرح رونق تولید در استان تا کنون بیش از ۸۸ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید برگشته اند که اشتغال ۳۴۳ نفر را در پی داشته است .

وی گفت : در سال ۹۹ نیز احیا و راه اندازی واحد‌های صنعتی راکد را بعنوان یکی از برنامه های مهم در مسیر تحقق شعار جهش تولید دنبال می نمائیم و از این رو راه اندازی ۵۰ واحد صنعتی راکد استان را در دستور کار قرار داده ایم .

طلوعیان افزود : متاسفانه تنها ۱۰ درصد واحد‌های صنعتی استان با ۸۰ تا ۱۰۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می نمایند و ۱۷.۴ درصد واحدها راکد ، ۲۶ درصد با ظرفیت ۱ تا ۳۰ درصد ، ۲۳ درصد با ظرفیت ۳۰ تا ۵۰ درصد و ۲۳ درصد نیز با ظرفیت ۵۰ تا ۷۰ درصد فعال هستند .

وی گفت : ظرفیت خالی واحد‌های صنعتی از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 383
  • کد خبر : 72372