عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش بیش از سه برابری دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت سامانه سجام در گلستان

در راستای کاهش ازدحام جمعیت در دفاتر انجام شد:

افزایش بیش از سه برابری دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت سامانه سجام در گلستان

افزایش بیش از سه برابری دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت سامانه سجام در گلستان
  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از افزایش سه برابری تعداد دفاتر پیشخوان برای احراز هویت سامانه سجام خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر گفت:  تا فروردین ماه سال جاری کمتر از 25 دفتر پیشخوان، فرآیند احراز هویت دریافت کد بورس را در استان انجام می دادند که با توجه به ازدحام جمعیت در دفاتر تعداد این دفاتر به 90 دفتر افزایش یافت.
وی ادامه داد: مراجعه مردم برای ثبت‌نام و دریافت کد بورس اوراق بهادار در روزهای اخیر، باعث ایجاد مشکلاتی از جمله عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی شده و دفاتر پیشخوان شهری را با ازدحام جمعیت روبرو کرد از این اینرو و به منظور کاهش ازدحام جمعیت در دفاتر با پیگیری های بعمل آمده با سازمان بورس توانستیم مجوز احراز هویت سامانه سجام را در بیش از نیمی از دفاتر پیشخوان استان فعال کنیم.
رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت با اشاره به بازدیدهای بعمل آمده از دفاتر منتخب گفت: تذکراتی به مسئولین دفاتر در خصوص راه اندازی سیستم نوبت دهی، جلوگیری از ورود بیش از حد مراجعان به داخل دفاتر و رعایت کلیه موازین مقابله با شیوع ویروس کرونا ارائه شده است که در صورت عدم رعایت آن با مسئولین دفاتر برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به فعالیت 90 دفتر در استان گفت: در طی دو هفته گذشته تعداد حدود 70 دفتر به تعداد دفاتر پیشخوان استان جهت ارائه خدمات احراز هویت سامانه سجام و سهام عدالت اضافه شد.
احمدی با اشاره به افزایش ساعت کاری دفاتر برای کاستن ازدحام جمعیت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ساعت خدمت‌رسانی دفاتر پیشخوان نیز افزایش یافته و حتی برخی از آن‌ها در روزهای تعطیل نیز به ارائه خدمت می‌پردازند و نام و نشانی دفاتر در سامانه سجام اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی تأکید کرد: بازرسان اداره کل با انجام بازدیدهای دوره‌ای از دفاتر، نحوه ارائه خدمات، ضدعفونی و رعایت فاصله‌گذاری را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و توصیه و تذکرات مربوطه لحاظ می‌شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .