عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هنرنمایی گلستانی ها در ویژه برنامه تلویزیونی دعوت شبک یک


هنرنمایی گلستانی ها در ویژه برنامه تلویزیونی دعوت شبک یک

هنرنمایی گلستانی ها در ویژه برنامه تلویزیونی دعوت شبک یک

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از تلاش و مساعی هنرمندان گلستانی در تولید آیتم های با محتوا در ویژه برنامه تلویزیونی دعوت شبکه یک، گفت: تولید آیتم های کوتاه، موجز و اثر بخش به قلم و همت هنرمندان گلستانی نشان از توان بالای آن ها است. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود:  جمعی از هنرمندان خوب و پر تلاش گلستانی پس از تعامل و ارتباط با گروه سازنده ی برنامه ی دعوت، از حدود یک هفته قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در شرایط ویژه کرونایی، آیتم هایی کوتاه با مضامین اخلاقی و انسانی و قرآنی را تولید  کرده اند.
وی درباره این آیتم ها گفت: بنا به اعلام گروه سازنده بناست 33 آیتم کوتاه در قالب فیلم هایی کوتاه حداکثر دو دقیقه ای تولید شود که تا به امروز 17 آیتم تولید و از طریق رسانه ی ملی در حین ویژه برنامه ی دعوت پخش شده است.
کشمیری با اشاره به اینکه طبق افکار و نظرسنجی های کارشناسی صورت گرفته از سوی رسانه ی ملی و فضای مجازی و ... این ویژه برنامه جز پربیننده ترین ها بوده است، گفت:  این گروه در چند آیتم به طور مستقیم و غیر مستقیم و خلاقانه به وضعیت کرونا در کشور با نگاهی اخلاقی و انسانی و قرآنی پرداخت که این نوع نگاه قابل تقدیر است.
وی ضمن قدردانی از تولیدات موجز و موثر و پر مخاطب هنرمندان گلستانی در ویژه برنامه دعوت در ماه مبارک رمضان، درباره عوامل آیتم ها گفت: نویسندگی آیتم ها بر عهده «یاسین رضوانی» و کارگردانی آن بر عهده «یاسین رضوانی» و «آیدین زواری» است.
کشمیری افزود: همچنین در این پروژه معین قنادان مسئولیت تصویر برداری و تدوین، افشین اشراقی صدابرداری، محمدرضا معیری دستیاری کارگردان، الهام موسوی گریم و مهیار حسینی دستیار تصویر و عکاسی را بر عهده دارند.
وی در خاتمه با اشاره به اینکه کلیه بازیگران آیتم ها از هنرمندان خوب و پرتلاش گرگانی و گلستانی هستند، گفت: امیدوارم بتوانیم بیش از پبش حامی ظرفیت های جوان و خلاق استان باشیم تا در آینده ای نه چندان دور جهش چشمگیری در حوزه تولیدات رسانه ای در گستره ی ملی را نظاره کنیم.
یادآوری می شود این برنامه ویژه افطارهای ماه رمضان سال جاری است و هر شب پیش از افطار و اذان مغرب و عشا از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .