عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از کتابفروشی جنگل در گرگان


بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از کتابفروشی جنگل در گرگان

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از کتابفروشی جنگل در گرگان

 عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه از کتاب فروشی جنگل در شهرستان گرگان همزمان با برپایی طرح بهارانه کتاب 99 بازدید کرد و با مدیریت آن به گفت و گو نشست. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه در صبح شنبه 27 اردیبهشت ماه از کتاب فروشی جنگل در شهرستان گرگان بازدید کرد.
وی در این دیدار ضمن قدردانی و حضور فعال کتاب فروشی جنگل در طرح بهارانه کتاب 99، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا جامعه فرهنگ و هنر و رسانه آسیب های جدی دیده اند که متاسفانه این آسیب شامل حوزه نشر و کتاب شده است، اما با درایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل موسسه خانه کتاب طرح بهارانه کتاب 99 تا خلاء های به وجود آمده کمی ترمیم شده که خوشبختانه شاهد استقبال مخاطبان از این طرح هستیم.
کشمیری در ادامه با اشاره به برخی پویش‌های خودجوش اهالی فرهنگ و هنر در استان گلستان در حوزه ی کتاب و کتاب خوانی در فضای مجازی، درباره طرح بهارانه کتاب 99 گفت: در این طرح تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا است و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه از سوی کتابفروشی‌ها را شاهدیم.
در ادامه دیدار محمد ملکی مدیر کتاب فروشی جنگل نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و بعضا تعطیلی های صورت گرفته کاهش تقاضای خرید را داشته ایم اما خوشبختانه با آغاز این طرح دوباره شاهد حضور دوستداران کتاب در کتاب فروشی هستیم.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن طرح بهارانه کتاب 99 اظهار کرد: امیدوارم مسئولان از مشاغل فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا ویروس حمایت کنند و این حمایت به صورت مقطعی نبوده و ادامه دار صورت بپذیرد.
ملکی با اشاره به اینکه شاید میزان استقبال مردم نسبت به دوره های پیشین برپایی طرح کمی متفاوت بوده است، گفت: با این حال مخاطبان کتاب و کتاب خوانی به طرق مختلف کتاب های مورد نیاز خود را تامین می کنند.
یادآوری می شود طرح بهارانه کتاب 99 در یازده کتابفروشی در استان گلستان و در شهرهای گرگان، گنبد و کردکوی از 20 تا 30 اردیبهشت ماه برپا است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .