عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات گلستان در برنامه زنده رادیویی روزنه


حضور مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات گلستان در برنامه زنده رادیویی روزنه

  به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با حضور در صدا و سیمای مرکز گلستان در برنامه زنده رادیویی روزنه به ارائه گزارش و پاسخگویی به مشکلات مردمی پرداخت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در ابتدای برنامه با ارائه گزارشی گفت: سند برنامه ششم چشم انداز توسعه، سهم توسعه اینترنت روستایی را 90 درصد تعیین کرده است که در گلستان این سهم به 94 درصد رسیده است و امیدواریم تا پایان سال، پوشش صد در صدی ارتباط را در استان شاهد باشیم.
وی در خصوص افت سرعت اینترنت در دوران شیوع کرونا اضافه کرد: بالطبع با افزایش میزان تقاضا شاهد افت سرعت خواهیم بود اما اپراتورهای ارتباطی استان با توجه به افزایش سه برابری مصرف توانستند در حداقل زمان ممکن شبکه را به حالت نرمال در بیاورند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: در صورتی که هم استانی های عزیز با مشکلاتی در حوزه های مختلف ارتباطات، اینترنت، پوشش تلفن همراه، دفاتر پیشخوان شهری و روستایی و سایر موارد مرتبط روبرو هستند می توانند به دو صورت تلفنی و اینترنتی با سامانه 195 ارتباط برقرار کرده و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان این حوزه مطرح کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .