عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اینترنت 14 سامانه دانشگاهی استان رایگان شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:

اینترنت 14 سامانه دانشگاهی استان رایگان شد

  محمد احمدی از رایگان شدن اینترنت 14 سامانه دانشگاهی استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: با پیگیری های بعمل آمده از این پس دانشجویان 5 دانشگاه استان می توانند با اینترنت رایگان به 14 سامانه دانشگاهی دسترسی داشته باشند.
وی با اشاره به آخرین وضعیت رایگان شدن اینترنت آموزش مجازی برای دانشجویان گفت: اینترنت رایگان برای اکثر دانشگاههای دولتی اعلام شده برای وزارت ارتباطات عملیاتی شده است و برخی از آن نیز جهت ابلاغ به اپراتورها تحویل داده شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص اسامی دانشگاههای استان که به اینترنت رایگان مجهز شده اند گفت: تعداد 7 سامانه از دانشگاه گلستان، 3 سامانه از دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان، 2 سامانه از دانشگاه گنبد، یک سامانه از دانشگاه پيام نور استان و همچنین یک سامانه هم از دانشگاه علوم پزشكي گلستان لحاظ گردیده است.
وی این اقدام را در راستای مسئولیت اجتماعی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و گفت: تا به حال تعداد 14 سامانه مربوط به دانشگاه‌های استان در قالب اتصال رایگان به اینترنت قرار گرفتند که امکان تکمیل شدن این لیست همچنان وجود دارد و ما در راستای مسئولیت اجتماعی خود این موضوع را دنبال می‌کنیم تا به نتیجه مطلوب و نهایی برسیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .