عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فراهم شدن امکان ثبت نام برخط و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

رئیس سازمان صمت گلستان خبر داد :

فراهم شدن امکان ثبت نام برخط و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: امکان ثبت نام برخط و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برای کلیه متقاضیان شرکت در معاملات دولتی فراهم گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان گفت: در راستای تسهیل کاربری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و توسعه دولت الکترونیکی، امکان ثبت نام برخط و یکپارچه برای کلیه متقاضیان بخش خصوصی جهت شرکت در معاملات دولتی فراهم شده است .
وی گفت : طبق هماهنگی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت با مجری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ، بمنظور انگیزش کاربران ، ثبت نام برخط تا اطلاع ثانوی رایگان خواهد بود ، درحالیکه ثبت نام حضوری کمافی السابق مشمول هزینه حق عضویت می باشد .
به گفته طلوعیان ، عدم نیاز به مراجعه حضوری و ارائه اسناد کاغذی از مزایای روش برخط ، و عدم نیاز به ثبت نام جداگانه برای شرکت در مناقصه و مزایده از مزایای ثبت نام یکپارچه است و برآورد می شود این خدمت منجر به حذف 150 هزار مراجعه حضوری و یک میلیون برگ کاغذی در سال در سطح کشور و به تبع آن کاهش حمل و نقل ، کاهش مصرف سوخت و پیشگیری از آلودگی هوا و حفاظت محیط زیست و از همه مهمتر افزایش بهره وری و کارآیی شود . 
وی افزود : با اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، بزودی این امکان برای کاربران بخش دولتی نیز فراهم خواهد شد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 372
  • کد خبر : 72922