عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت دادستاني جهت کاهش سرقت تاسیسات برقی گلستان


حمایت دادستاني جهت کاهش سرقت تاسیسات برقی گلستان

 مديرعامل شركت توزيع برق گلستان گفت: اقداماتی که مجموعه دادستانی در جهت حمایت از توزیع برق استان جهت کاهش سرقت تاسیسات برقی و وصول مطالبات می دهد قابل تقدیر است
 
.به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ، علی اکبر نصیری در ديدار با دادستان عمومي و انقلاب مركز استان گفت: همكاري دادستاني در نهادينه كردن مصرف بهينه برق و رعايت الگوي مصرف و همچنين پيشگيري از سرقت تاسيسات برقي، بسيار اثر گذار است.
وي با اشاره به اینکه ساعات کار ادارات در زمان پیک مصرف برق است و بار مصرف را بالا می‌برد گفت : بایستی تدابیری اندیشیده شود تا بتوانیم پیک مصرف برق استان را کاهش دهیم .
نصیری ادامه داد : با توجه ضرورت مدیریت مصرف انرژی در ادارات و ارگانها ، رصد و پایش این مهم توسط مرکز پایش فهام و همکاران شرکت توزیع نیروی برق گلستان انجام می شود.
نصیری افزود : دادگستری کل گلستان رتبه اول در بین ادارات سطح استان در امر مدیریت مصرف بهینه انرژی برق در تابستان ۹۷ را کسب نمود که این مهم باعث می شود تا زمینه افزایش پایداری شبکه های توزیع و تامین مناسب برق مشترکان در استان گلستان را فراهم می آورد.
نصیری از تعامل بسيار مناسب عوامل و همكاران دستگاه هاي قضائي و انتظامي استان با صنعت توزيع برق قدرداني كرد و اظهار داشت: همكاري مجموعه هاي قضائي و انتظامي با اين شركت موجب شده تا در زمينه شناسائي و دستگيري سارقان تاسيسات و شبكه هاي توزيع برق اقدامات شايسته اي صورت پذيرفته و فعاليت هائي نيز در زمينه اقدامات پيشگيرانه براي جلوگيري از سوء استفاده از برق هم به اجرا درآمده است.
دادستان عمومي و انقلاب مركز استان ضمن ابراز خرسندي از وجود تعامل شايسته بين مجموعه قضائي و صنعت توزيع برق بيان داشت: هر چه امور محوله را درست تر و شايسته تر انجام دهيم، بيشتر مورد عنايت پروردگار متعال قرار گرفته و مردم هم رضايت بيشتري خواهند داشت.
حجت الاسلام حسینی تصريح كرد: هر جا كه به وظائف درست عمل شده و قاطع كار كرده ايم، سودمندي بيشتري در برداشته و با ارائه خدمات شايسته به مردم، مي توانيم در اين توفيق الهي، بيش از پيش نقش آفريني كنيم.
وي خاطرنشان كرد: مشكلات و چالش هائي كه در زمينه استفاده هاي غيرمجاز از برق وجود دارد، قطعاً مورد توجه دستگاه قضائي قرار دارد و با بهره گيري از اهرم هاي لازم و قانوني به آنها پرداخته خواهد شد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت توزیع نیروی برق گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .