عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرایط تحقق جهش تولید در کشور فراهم است

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت صمت :

شرایط تحقق جهش تولید در کشور فراهم است

شرایط تحقق جهش تولید در کشور فراهم است
 مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت در گرگان گفت: با پتانسیلهای موجود، شرایط تحقق جهش تولید در کشور فراهم است.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، محمدحسن صبوری دیلمی در دیدار با رئیس و معاونین سازمان صمت گلستان، رئیس سازمان صمت مازندران ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان و رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان گلستان که در محل سالن جلسات سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید، گفت: با وجود پتانسیلهای موجود، شرایط تحقق جهش تولید در کشور فراهم است و در استان گلستان نیز می توان با استفاده از ظرفیتهای موجود و پتانسیلهای بخش خصوصی شعار سال را محقق نمود .
وی با بیان این که یکی از راهکارهای خروج از تنگناهای کنونی کشور ، جهش تولید است ، گفت : با توجه به ظرفیت‌های بالای تولید کشور که بیش از نیاز بازار داخلی است باید برنامه ریزی لازم برای صادرات را داشته باشیم که برای توسعه صادرات ، استانهای مرزی بسیار اهمیت خواهند داشت که گلستان هم یکی از این استانهاست .
صبوری گفت : برخی از صاحبان سرمایه گلستان در سایر استانها سرمایه گذاری کرده اند و سرمایه ای را که می توانستند برای توسعه استان خود هزینه کنند به جایی دیگر انتقال داده اند و لذا باید شرایط سرمایه گذاری در استان را تسهیل نمائیم تا سرمایه گذاران به کمک توسعه گلستان بیایند .
وی افزود : متاسفانه زیرساختهای توسعه ای در استان در حد قابل قبولی نیست و باید تا جایی که می توانیم از انعطاف قانون برای توسعه زیرساختهای سرمایه گذاری در استان استفاده نمائیم .
صبوری گفت : بدون اعتماد به بخش خصوصی ، جهش تولید محقق نخواهد شد ، ضمن این که تلاش خواهد شد تا سازمانهای توسعه ای ایدرو و ایمیدرو جهت اجرای پروژه های توسعه ای به گلستان ورود کنند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 247
  • کد خبر : 72989