عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکریم جامعه ایثارگری تجدید میثاق با ارزش های دفاع مقدس است


تکریم جامعه ایثارگری تجدید میثاق با ارزش های دفاع مقدس است

 مدیرکل بنیاد استان گلستان گفت: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران موجب کسب فیض و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و دفاع مقدس است.

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به همراه دکترچراغعلی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و حمیدی فرماندار شهرستان گرگان با خانواده‌ معظم شهید محمود علی‌آبادی و جانباز 45 درصد علی سرفراز فتح خرمشهر دیدار و گفتگو کردند.
وی ادامه داد: امینت ما مرهون جان‌فشانی شهدا و ایستادگی جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، سربازان گمنام امام زمان (عج)، مدافعان وطن و حرم است.
اسرافیل وزیری بابیان اینکه افتخار ما خدمت به  خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران موجب کسب فیض و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است و حضور در بین آنان برای ما توفیق بزرگی است که ما خود را با این دیدارها متبرک می‌سازیم، ازاین‌رو تکریم و احترام به این قشر پاک عبادت محسوب می‌شود.
وزیری در ادامه افزود: آزادسازی خرمشهر تجلی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است و حماسه عظیم و مردمی سوم خرداد ازجمله افتخارات ملی و دفاع مقدس کشور محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: وظیفه همه ما تقدیر و قدردانی از جامعه ایثارگری دفاع مقدس است که آرامش و آسایش را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.
شهید محمود علی‌آبادی در تاریخ  22 اسفند 1343 دیده به جهان گشود و در تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه 1361 در منطقه عملیاتی خرمشهر براثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جانباز معزز علی سرفراز در تاریخ 20 آذز 1341 دیده به جهان گشود و در تاریخ 2 خرداد 1361 در منطقه عملیاتی خرمشهر از ناحیه سر، گوش و مچ پا به درجه جانبازی نائل گشت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .