عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کشف 16 تن برنج احتکار شده در انبار یکی از شهرهای استان توسط بازرسان سازمان صمت استان گلستان


کشف 16 تن برنج احتکار شده در انبار یکی از شهرهای استان توسط بازرسان سازمان صمت استان گلستان

 معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: 16 تن برنج احتکار شده در انبار یکی از شهرهای استان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارتاستان گلستان کشف شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری با بیان مطلب فوق گفت، بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند نمود.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان در ادامه گفت، در همین راستا و در پی دریافت گزارش کتبی از اداره کل تعزیرات حکومتی استان مبنی بر احتمال بروز تخلف در یکی از انبارهای ذخیره کالا در یکی از شهرهای استان تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

وی افزود، پس از بازرسیهای بعمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف احتکار 640 کیسه برنج ایرانی به مقدار 16000 کیلوگرم بدلیل عدم شناسه دار بودن انبار و عدم ثبت اطلاعات ورود وخروج کالا در سامانه جامع انبار محرز و پرونده تخلف این انبار به مبلغ 2 میلیارد و240 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

این مقام مسئول با تاًکید بر شرایط حساس کنونی و مطابق شیوه نامه تشدید مبارزه با اختفاء و احتکار (در راستای بند 6 مصوبات 88 امین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور) از تمامی مدیران و صاحبان انبارها خواست تا با شناسه دار کردن انبار و ثبت آنی ورود و خروج کالاها به انبار در سامانه جامع انبارها به دستورالعملهای مربوطه عمل نموده و در ارائه خدمات مفید و به موقع کوشا باشند.

این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی 124 را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 350
  • کد خبر : 72995